pondělí

PEPA LOVES

PEPA LOVES
Určitě si pamatujete TENTO článek, kdy jsem Váhala nad tím, zda-li si pořídit tento styl nevšedních bot. 
Nakonec jsem si řekla, že by bylo hezké vyzkoušet si alespoň jednou boty, které vypadají jako z plastu. A právě tyto krémové mě zaujaly ze všech nejvíce. Jsou jemné, nijak zvláště nekřičící "všimněte si mě" a přesto jsou dostatečně výrazné na to, aby si jich všichni kolemjdoucí všimli. Musím říct, že jsem po prvním dni byla velice mile překvapená, že plastový vzhled je guma, která opravdu nezpůsobí puchýře a následné vyzouvání bot a kráčení v kalužích, na které mě upozorňovala jedna čtenářka. I když i tato představa, kdy bosá probíhám v dešti, zní lákavě /tedy bez puchýřů na nohou, samozřejmě/.

edit: přidaná fotka jak vypadají na noze :)

SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Vypadají hodně dobře, to bych do plasťáku neřekla! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na první pohled jsem myslela, že jsou semišové! :) Vypadají hezky, ukaž je na noze, jsem zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten článek si pamatuju, ty jsou úžasné! Já chtěla ty se srdíčky :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fajn že si si rozhoupala,budou ti určiťě slušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají zajímavě.. ale nevím jestli bych je unosila :) už se těším až nám je ukážeš na noze! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají pěkně :)
    i já mám jedny plastové botky a jsem moc spokojena.)

    OdpovědětVymazat
  7. jee ty jsou krásný :)))))) tenhle typ bot v botníku zatím postrádám takže bych to měla co nejdříve napravit :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. lepšie si si vybrať ani nemohla! sú úžasné a teším sa,keď ich uvidíme aj na tvojich nôžkach :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja som z gumových sandál otlaky mala. ale len prvý deň kým som si nezvykla. ale ja mávam hádam z každých nových topánok otlaky :D

    OdpovědětVymazat
  10. ty vypadají skvěle , já mám neonově zelené balerínky z gumy a jsou supr :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě by se líbila výraznější barva, ale jinak jsou nádherný! :) trošku blbý takhle na podzim, ale tak aspon se noha provetra! :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ivuš: ale ani ne, jsou zase "tropy", takže určitě tento měsíc unosím :)

    OdpovědětVymazat
  13. a jak vypadají na noze? :)

    OdpovědětVymazat
  14. vyzerajú presne ako tie z gate-u, len tá farba je dosť vydarenejšia! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou krásné, někdy je nám musíš ukázat v akci :)

    OdpovědětVymazat
  16. takéto ale čierne chcel moj frajer aby som si kupila :D

    OdpovědětVymazat
  17. ty jsou fakt nádherný..udělala jsi dobře, že sis je nakonec koupila =)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné, fakt! :) Budeš frajerka :D

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní12/9/11 20:26

    vypadají krásně :) ale nejsou Ti trošku větší? Nebo to tak jen vypadá, protože na fotce v nich nestojíš?

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní:
    vždy si kvůli pohodlí beru raději 39ku
    a jak píšeš, na fotce nestojím, takže to není tolik objektivní fotka

    OdpovědětVymazat
  21. Suuuuuuuuper, kočko jedna zrzavá!

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadjí líp, než jsem si myslela. :) Super i jak jsou zabalené. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní13/9/11 12:38

    krasne . Odkial mas prosim Ta rifle? Take hladam uz dost dlho a nikde ich neviem najst.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©