neděle

Prague meet up with Klárka



Sice jsem se včera večer vrátila z Prahy, ale teprve dnes jsem dorazila domů. Hned po příjezdu, kdy jsem čekala na vyzvednutí od mého opozdilého přítele jsem si vyzvedla dárek pro jeho sestru a následně strávila večer s přítelovou rodinou.  Tyhle fotky jsou z pátečního odpoledne, které jsem celé strávila s Klárkou. Bohužel jsem ji během deseti sekund nenaučila zaostřovat tak, jak bych chtěla, takže mám většinu fotek rozmazaných. Ale i přesto musím říct, že při dalším focení už byla Klárka skoro jako profík. :D
Přesto Klárka nebyla tím jediným důvodem, proč jsem se vydala do našeho hlavního města... Ale o tom zase příště.Neminulo nás občerstvení ve formě ledové kávy z McCafé (z mé strany) a jogurtem s bebe-sušenkami a kávy (ze strany Klárčiny)Vanilková Cola z Německa, kterou musíte ochutnat! :Dšaty, boty, kabelka H&M
silonky "druhořadý obchod" :D
hodinky TooLate
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Moc ti to sluší. Pěkné fotky!!:) Ty šaty ti fakt seknou. Těším se na další příspěvky z prahy a hlavně na to, co sis koupila!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší vám to holky. :) Ty máš skvělou sukni a botky!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta coca-cola mě zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou na tobě opravdu hezký :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vanilkovu colu miluju!! Kdybys vedela, kde ji v Praze sehnat, tak budu rada za tip... :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké fotečky a děsně ti to sluší!!
    Tu colu bych chtěla ochutnat, ale nějak ještě nebyla možnost :(

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi ti to pristane! máš geniálne topánky!
    vanilkovú colu vidím prvý krát,chcela by som ju ochutnať ;) a

    OdpovědětVymazat
  8. Ty se na těch fotkách tak krásně tváříš :) Jako sluníčko :) Oběma Vám to moc sluší. Ukážeš nám časem svoje úlovky z pražských obchodů?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Klárce to sluší naprosto na všech fotkách :), zatímco já se tvářím, jako bych dostala ránu do obličeje :D.
    A fotky nákupů určitě uveřejním :)

    OdpovědětVymazat
  10. fotografie sú všetky krásne, máš úplne skvelé boty a Klárke to tiež veľmi pristane:) a tiež som zvedavá na nákup:)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám to sluší, máš krásné šaty! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní18/9/11 15:54

    Asi jsem jediná komu se outfit ceady vůbec nelíbí. Bože, vždyť ti to vůbec nelichotí postavě! V těch botech mi příjdeš spíš jak nějaká směšná ošklivka co se snaží zapadout mezi opravdový krásky.

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím, mě ty šaty přišly krásný a teď už se mi na tobě nějak nelíbí. Přijdou mi, že ti ubírají na kráse. Míněno, že ta nude barva je pro tebe taková nevýrazná. A ty boty ti hrozně rozšiřují kotníky. Ale neber to zle prosím. Jinak máš nádhernou kabelku a ta barva vlasů jak září na sluníčku je fakt krásná !!

    OdpovědětVymazat
  15. Vanilková cola je nejlepší!!!
    Fascinuje mě sladěnost bot, kabelky a vlasů :)))

    OdpovědětVymazat
  16. model krásný, kabelka úchvatná, ale jak řekla Bezega, tak ta barva ti opravdu ubírá ... a mně osobně nesedí ty botičky, jsem na něco jiného, ale k Tvému looku patří ! :) každopádně peněženka s matrjoškama je božská :D

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím, že ty sama nejlíp víš, co ti sluší a co ne. Cit a vkus pro módu docela máš, takže když se postavíš v tomto outfitu před zrcadlo, určitě se dokážeš zhodnotit. Jasně, bude to tvůj subjektivní názor, ale základní nedostatky a přednosti jistě sama rezeznáš.

    Jinak můj názor je takový, že tě ty šaty zbytěčně rozšiřují a zmenšují. Líbí se mi, jak boty ladí ke kabelce a k šatům. Pěkně jsi to skombinovala. Akorát ty hodinky k ničemu nejdou, což je škoda. Ale předpokládám, že jejich hlavní fce ten den nebyla estetičnost, nýbrž praktičnost. A to chápu.

    OdpovědětVymazat
  18. haha miluju tvojí peněženku!!!!!!!!!!! :D je boží!
    a hrozně moc se mi líbí ty boty hezky Ti ladí s kabelkou ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já miluju vanilkovou coca colu a jsem ráda, že jí mají v Neměcku..co nejdřív si pro ní zajedu :)) Zamilovala jsem si jí v USA...
    Ty boty jsou úžasný

    OdpovědětVymazat
  20. Ty máš ale krásný šaty :)

    OdpovědětVymazat
  21. taky chci vanilkovou kolu!
    jsi úžasná , strašně ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  22. Ta taška!!!
    vanilková cola je nejsuprovější, mňam

    OdpovědětVymazat
  23. A co šaty na ples, jak jsi pokročila? :)

    OdpovědětVymazat
  24. mňam, já chci vanilkovou colu!!!

    botičky ti slušíí. hnědá ti strašně sluší víš to?

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotky, moc ti to tam sluší, palec nahoru! :)

    OdpovědětVymazat
  26. I love your outfit, you look so good, that dress is so cool, the color, the length, the shape are perfect, you look so chic and you are beautiful, also amazing sandals! Your blog is lovely and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpovědětVymazat
  27. Moc moc pěkné fotky! A tyhle šaty co máš na sobě, jsem si zkoušela v HaM, jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  28. veľmi pekná si :)
    a tie boty!!!
    ale vanilkovú colu by som nepila... pila som čerešňovú, no a tá mi teda nechutila :)

    OdpovědětVymazat
  29. úžas. si krásna! a Klárka taktiež! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní20/9/11 09:32

    Vau, ty si tak krásna.. tie odtiene doplnkov sa ti úžasne hodia k farbe vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní22/9/11 20:09

    v těch šatech mi přijde že máš strašně baculatý ruce..asi by ti víc sednul jinej střih.
    Dominika

    OdpovědětVymazat
  32. Pěkně ladíš i vlasama! :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©