středa

Quandary part 1

 šaty H&M                                                                                                                    šaty CTRL              

Moje včerejší dilema nad tím co sebou skončilo dilematem, co na sebe :D, takže jsem zkoušela nejrůznější šaty a srovnávala, které vypadají líp a které jsou naopak pohodlnější.
Nakonec jsem si urovnala, co na sebe a poté se vrhla na to, co nacpat do té největší tašky, kterou vlastním. Není nad H&M :D. Tuhle hnědou obří kabel(k)u mi sice přítel abnormálně haní, ale věřte, že se do ní vejde všechno.  Fotka Vás přesvědčí.
Když už Vám ukazuji, co si s sebou balím, musím se Vám pochlubit s novými sluchátky. Předevčírem jsem si je objednala a včera odpoledne už mi přišly. Mám z nich takovou radost. Nemám moc ráda křiklavé barvy a bílá je pro mě tou pravou volbou.  
Už delší dobu hledám něco stylového a první, co mi přišlo v nabídce na googlu byla internetová stránka svět sluchátek. Připomenulo mi to poslední koupi kabelky, kde se firma jmenovala svět kabelek :D. Ale teď zpátky k těm sluchátkům. Sice jsem uvažovala i nad jinými barvami, ale nakonec by se mi koupě prodražila, protože jsem si vybrala jen tyto a snad brzy ušetřím na další :). 
Na fotce:
Peněženka - Gate
brýle- H&M
kabelka- H&M
linky- bornprettystore
korektor- essence (napíšu vám brzy recenzi)
sluchátka bílá- Urbanears Plattan

SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. super slúchadlá ... ale tie šaty sa mi nepáčia ..asi moc na šaty niesom ...skorej tie dlhé

    OdpovědětVymazat
  2. Prišli vážne rýchlo! A páči sa mi tvoja peňaženka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sluchátka jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow. ty máš v tej kabelke teda dosť vecí :D
    mne sa viac páčia šaty naľavo. kebyže si mám vybrať, dám si tie :D

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful dresses my pretty lady!

    OdpovědětVymazat
  6. krásne sú tie šaty, najmä tie prvé sú skvelé ♥ a mám rovnakú peňaženku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní ! :) A kolik stála kabelka?

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá sluchátka:) Přítel mi taky haní mé největší kabelky, ale taky se oháním tímto: že se do nich vejde naprosto vše!
    A ty šaty ti moc sluší, oboje ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ty sluchátka jsou hezký! mám ráda jednoduchý čistý look.

    OdpovědětVymazat
  10. I loved you first outfit - is lovely and romantic :)

    OdpovědětVymazat
  11. fúha, fakt sa Ti tam toho zmestí strašne veľa :)
    ja mám tiež rada veľké kabelky, ale potom je v nich taký neporiadok, že neviem nič poriadne nájsť :)

    OdpovědětVymazat
  12. sluchátka jsou hezký, hrajou dobře? já jsem věrná Wesc sluchátkům

    OdpovědětVymazat
  13. Skvela sluchatka a prijde mi, ze bilou barvou se clovek nikdy nezklame, uvazuji, ze bych si k notebooku take poridila nejake lepsi:)

    OdpovědětVymazat
  14. super sluchátka ;)

    Suzirai.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©