pátek

Quandary part 2

Jak jsem psala o tom, že bych si ráda pořídila v budoucnu i další, určitě budu vybírat mezi těmito:


Jak říkám, sluchátka nemají chybu :). Sice jsem nejprve chtěla fotka vložit do prvního článku, ale uvědomila jsem si, že ne většina si otevře a dočte článek. A mám dotaz na všechny, kteří mají zkušenosti s blogger. Potřebovala bych poradit, proč se mi všechny fotky zmenšují na velikost 800px? Vůbec tomu nerozumím!

SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. tie zelené sú pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou príma. kdybych měla tisícovku navíc, objednám si ty starwarsácké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluchátka super :) 800px asi proto že je to přes Picasa tam je to omezeno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluchátka jusou úžasný :-) Kde bych je sehnala? a za kolik? Jinak ta první fotka je dobrá. Jsi vidět v zrcadle.

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ta sluchátka na 3. fotce, já na hudbu nepoužívám takové sluchátka, ale jen ty obyčejné šňůrky! :) Vypadám totiž v takových klapkách strašně. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty sluchátka jsou bombový! :))

    OdpovědětVymazat
  7. mááám stejný a jsou néééj

    OdpovědětVymazat
  8. Ty bílé jsou asi nej, hodí se vždycky. :) Super! Ale ty tmavě modré jsou taky pěkné!!

    OdpovědětVymazat
  9. strašne sa mi páči tá animácia :)

    OdpovědětVymazat
  10. sú dobé ? dosť mi prídu veľké ...ja mám totiž strašne malú hlavu ...

    OdpovědětVymazat
  11. naozaj nemajú chybu, vyzerajú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  12. urbanears mam ruzove, maji skvely zvuk ,)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©