pondělí

REVIEW: Antiakne roll-on

Jak už jsem psala v předchozí recenzi, tentokrát Vám představím další z výrobků Ryor, který je určen pro mastnou pleť, která má tendenci k tvorbě akné.

MOJE HODNOCENÍ:
Tyčinka je určena na pleť, která trpí na akné. Ne, že bych měla takové problémy, jako jsem mívala s pletí, když mi bylo 13let, ale jednou za měsíc je má pleť horší a právě díky této vychytávce mám alespoň pocit, že nesrovnalosti pleti dříve zmizí.
Navíc mi připomíná svou vůní tee tree oil.
CENA: 70kč
PLUS: 
1) nemohu to nijak doložit, ale mám pocit, že akné odezní rychleji
2) v kabelce se Vám tato tyčinka určitě neztratí

MINUS: účinnost Vám nemohu doložit, ale snad Vám můj pocit postačí 




8/10 (osm bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. no ja mam sice mastnu plet ale akne nastastie moc nie...ale ak by ano tak idem do toho:P

    OdpovědětVymazat
  2. A sakra, já mám taky 163 cm...:( Tak to bude peklo.

    OdpovědětVymazat
  3. A mimochodem, nejsme prckové!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám něco na stejný způsob, od Saloosu roll on Tea Tree a je to takový malý bojovník, vždy vyhraje ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš tam chybu:
    8/10 není deset bodů z deseti možných, ale osm bodů z deseti možných:)

    OdpovědětVymazat
  6. Aaa promiň, už je to opraveno:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně to teda vůbec nepomohlo :)) Každýmu sedí hold něco jinýho :)

    OdpovědětVymazat
  8. mě to docela pomohlo ,ale gel z lushe byl o 100% lepší

    OdpovědětVymazat
  9. keď som mala problémy s akné používala som niečo podobné, tiež v tyčinke, ale trochu to zapáchalo :D toto vyzerá dobre:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě tato tyčinka docela pomohla.

    OdpovědětVymazat
  11. presne toto by sa mi práve hodilo:)

    OdpovědětVymazat
  12. sem tam mívám nějaký pupínek nebo jednou za měsíc třeba 5 najednou!.) určitě to zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  13. může být super, radši používám kvalitnější peelingy. zrovna jsem si jeden dnes pořídila a po prvním použití cítím jak je pleť lepší. možná udělám recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejka Lenny ho taky používala a byla jsem spokojená asi tak stejně jako ty!:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©