úterý

REVIEW: Catrice corrector

Tentokrát Vám představím můj oblíbený korektor. Upřednostňuji tyto se štětečkem před těmi tuhými, které mi příjdou vždy hůře aplikovatelné. Ale každý to máme jinak. Ale věřím, že řada z vás, po vyzkoušení této vychytávky, se zpátky k tomu tuhému korektoru nevrátila.
MOJE HODNOCENÍ:
Tento korektor od značky Catrice mi absolutně vyhovuje. Neměla jsem sebemenší problém najít barvu, která by odpovídala mé světlé až porcelánové barvě pleti. Nanáší se snadno a uvítala jsem i otočné dávkování korektoru.
CENA: asi 100kč
PLUS: 
1) otočný dávkovač
2) snadno se nanáší, nezpůsobuje oranžové fleky

MINUS: pozor, abyste náhodou místo otvírání neotáčeli zbytečně dávkovačem 
9/10 (devět bodů z deseti možných)

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Tyjo, vypadá to fakt dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mam radčí tady ty, než ty tuhé já mám od oriflame , psala sem o něm nedávno na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemám ráda tuhé korektory. Tenhle vypadá skvěle, určitě vyzkouším..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,

    pozývam ťa na moju giveaway, v ktorej si sama zvolíš čo môžeš vyhrať

    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2011/09/giveaway-diy.html

    Klepi

    OdpovědětVymazat
  5. už dlho som nenašla korektor, ktorý by mi vyhovoval, takže som ozaj rada za túto recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  6. A kde se dá koupit? :) Já jsem catrise značku viděla jen v Německu ale tam je asi nekupuješ ne? :D nebo jo? .D docela by mě to zajímalo..

    OdpovědětVymazat
  7. já mám teda radši tuhé korektory. je vidět, jak každému sedí něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  8. hmm nejspíš vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tuhé taky nemám ráda a tento určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. za tuhle recenzi moc děkuju, hledala jsem nějaký uchájící korektor v dostupné cenové relaci. také nemám ráda ty tuhé.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©