čtvrtek

REVIEW: Lip Glosses

Tentokrát mám pro Vás recenzi na tři lesky na rty. První je od Catrice a další dva od Essence.
1) CATRICE lip appeal
Jemná růžová barva, která se umístila na druhém místě. Lehce upatlá rty (jako většina lesků na rty), ale stále to není taková hrůza. Řekla bych, že má i docela pěknou vůni. Takže názor neutrální :).
2) ESSENCE stay with me
Sice nejhezčí lesk, co se obalu týče, ale vaše rty jsou nakonec poněkud upatlanější, proto bych ho nedoporučovala.
Jediným pozitivem bude asi aplikátor a to, že Vám vydrží delší dobu. Přesto bych tento lesk umístila na místo třetí.
3) ESSENCE volume & gloss
Tento lesk mi seděl asi ze všech nejvíce. Nemám moc ráda sladké lesky na rty (jako ty dva předešlé) a proto se mi moc líbí tento lesk, který vám zaručí svěží dech díky mentolu. Řekla bych, že jde o jediný lesk na rty, který můj přítel akceptuje.
Pokud máte zkušenosti...  klidně i rozdílné, napište. :)
P.S.: Vždy tyhle recenze berte s nadhledem, jelikož jsou subjektivní. Možná i můj názor je o to více zkreslený, že jsem nikdy nijak zvlášť lesky na rty ráda neměla. Jak se říká:"Každý máme jiné chutě".  Já osobně preferuji balzámy díky tomu, že mám z motorky neustále vysušené rty.
P.S.2: Další recenze bude na tento lak na nehty. Něco tak příšerného jste ještě nezažili! Rychleschnoucí lak, který se nejprve rozteče po celém nehtu a poté schne 15minut.



6/10

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. moc lesky nepoužívám takže s názorem se nepodělím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto mám lesk od Essence z kolekce Stay with me a mě narozdíl od tebe vyhovuje ve všem. Nevadí mi nic a hlavně mě docela fascinuje ta výdrž, protože většinou než vyjdu z baráku, tak už na puse nic nemám. V případě že si dám tento lesk jsem za vodou minimálně na další dvě-tři hodiny.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mam ty dva od Essence, a ten prvni rty opravdu upatla :)souhlasim , hezka recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasim s trojkou, volume and gloss. Je naprosto výbornej, a dobře se aplikuje :) !

    OdpovědětVymazat
  5. majú skvelú farbu!!hlavne ten catrice!;)

    OdpovědětVymazat
  6. Lesky na rty z pohledu mého, jsou spíše pro děti :D, Já mam teda taky jeden ale nepouzivam ho moc.

    OdpovědětVymazat
  7. Uvažovala jsem o tom stay with me, ale mě lesky strašně vysušují rty takže sem zainvestovala do balzámu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. ESSENCE stay with me, krásná barva!

    OdpovědětVymazat
  9. Já na lesky taky moc nejsem, mám raději rtěnky popřípadě jen balzámy.. :) a už se těším na recenzi laku! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Každý nadáva na štetček lesku Stay With Me a ty o ňom píšeš pozitívne recenzie. Musím súhlasiť, aj ja si myslím že aplikátor je dobrý :) Osobne mám tento lesk veľmi rada. Cartice som ešte neskúšala a ten tretí lesk od essence vyskúšam určite. :)

    OdpovědětVymazat
  11. všechny vypadaj dobře.) já jsem spíš na balzámy:))

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mám rada lesky od Catrice, teraz často používam podobný ako tento, ale oranžový:) s leskami od essence nemám skúsenosti ..

    OdpovědětVymazat
  13. priatel nema rad sladke lesky? :D

    OdpovědětVymazat
  14. ano colovy?jak to?jezis no je to laaska...:D

    OdpovědětVymazat
  15. Mají pěknou červenou barvu :) <3

    OdpovědětVymazat
  16. Zkoušela jsem jednou ten mentolovej.. Za mě už nikdy více. Hrozně mě po něm pálily rty.

    OdpovědětVymazat
  17. joj, môj muž tiež neznáša akékoľvek lesky :) ja tiež nemám rada sladké, ale iba z toho dôvodu, že potom si ich zlížem a z lesku nie je nič :D

    OdpovědětVymazat
  18. tak hlavní je,že máš o čem psát :)
    lesky nemám ráda. to už raději rtěnku. ale stejnak si připadám nesvá, když mám na puse napatlané cokoli jiného než balzám ...:/

    OdpovědětVymazat
  19. Používám lesk na rty od Maybelline a nemůžu si stěžovat, ty od essence jsem nikdy nezkoušela.. :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. stay with me jsem si tenhle týden také pořídila a s tím patláním musím souhlasit :/ jinak mi přijde fajn.

    OdpovědětVymazat
  22. Nemám ani jeden, ale na ten stay with me jsem už četla chválu na výdrž ... takže si ho možná někdy i pořídím :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. měla jsem doma ten od essence volume&gloss a hodně jsem si ho oblíbila, hezky voněl a byl i příjemný na rtech

    waste-another-day.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. já mám lesky moc ráda, díky za tip na ten essence, ty zbylé už asi nikdy nevyzkouším. :D

    OdpovědětVymazat
  25. lesky mám ráda, ale ani jeden z techto jsem jeste nezkusila. díky za tipy :))

    OdpovědětVymazat
  26. Lesky obecně v lásce nemám, ale ten oranžový volume&gloss zbožňuju, ale šetřím si ho, protože už není v prodeji... :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©