neděle

REVIEW: Ryor aknestop


Díky Vám (a také babičce Terezky S. :D ) jsem objevila kosmetiku Ryor, se kterou jsem velice spokojená. Chtěla bych Vám proto poděkovat a napsat Vám v nejbližší době recenze na produkty, které používám na svou pleť. Jako první tady mám čistící pěnu s mořskými řasami od Ryor. 
MOJE HODNOCENÍ:
Pokud máte problémy s mastnou pletí, je tato pěna ideální volbou. Byla jsem velice mile překvapena, jak krásně tato pěna s mořskými řasami voní. Co bych taky zmínila je to, že nijak nenaruší vaši pleť. Jako zrzka mám citlivou pokožku, takže mívám u mnohých přípravků často podrážděnou pleť (například u Lush) , ale u produktů Ryor se mi to nestává.
Použití: ráno a večer
CENA: 97korun
PLUS:
1) pěna moc hezky voní, je jemná a navíc pomáhá vaší pleti, pokud trpíte mastnou pokožkou a akné.
2) Také je možné používat pěnu i na záda, ramena nebo dekolt
3) a to nejdůležitější... cena produktu je opravdu nízká!
MINUS: je určen na mírnější formy akné, proto nepomůže Vám, kteří máte s pletí závažnější problémy. Těm doporučuji navštívit kožního lékaře. (tedy pokud do té doby neobjevím nějaký zázračný krém)

9/10 (devět bodů z deseti možných)

A na co se můžete těšit příště?

SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. To by se mi asi hodilo, i když nemám mastnou pleť, ale to snad nevadí, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle pěnu znám a značku Ryor mám ráda, ale jak jsi řekla, pomůže to jenom na mírnější formu.

    OdpovědětVymazat
  3. no to by som mohla skusit ako doplnok k tej mojej morning energy:D

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi sem aknetop používala,ale měla sem horší pleť tak mi bohužel nepomohl, ale od Ryoru chci něco zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Ryoru mám úplně stejné výrobky jako ty, až na to bylinné tonikum. Se vším jsem maximálně spokojena, ten krém mi sedl jako žádný jiný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za typ. Mám přesně takovou pleť. Určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  7. Z téhle řady mám doma tuhle pěnu, tonikum a slupovací masku. Musím říct, že tu matující složku zvládají lépe, než tu proti akné. Ta teda moc nezabírá, ale řekla bych, že drží pleť v aktuálním stavu, tzn. nebude to ani lepší, ani horší...

    OdpovědětVymazat
  8. ked na ne klikneš tak sa ti zväčšia :) a dakujem..

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní10/9/11 19:47

    Tu pěnu mám a je úplně úžasná. Opravdu doporučuju !

    OdpovědětVymazat
  10. peny mám vo všeobecnosti veľmi rád na čistenie pleti... a na značku ryor si pamätám z detstva, keď to používala mama a starká :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ryor je dobrá kosmetika za ještě lepší cenu
    já používám břečťanový gel proti celu, u tohohle jedinýho jsem zpozorovala nějaký výsledky a tuba 200ml se pohybuje taky kolem stovky, záléží na lékarně
    dree

    OdpovědětVymazat
  12. nedávno jsem si na doporučení jedné recenze koupila matující krém od Ryoru a jsem s ním vcelku spokojená. nikdy dříve jsem nic od Ryoru doma neměla, takže to vypadá, že to byla možná chyba a bude fajn, když ještě zainvestuji. v čem je dobrá tahle pěna pro mastnou pleť? zmírňuje mastnostu? matuje? ty máš sama mastnou pleť, anebo je to jen psáno na obalu, že je pro mastnou dobrá? akné nemám, ale i tak možná koupím. velmi se mi líbí, že je to pěna a ne gel. gely mě moc nebaví :) pěna už je napěněná a je krásně jemná ... :) víš jak.

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle značku jsem ještě nikdy neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  14. A kde je moje babička? :D
    Jinak..super recenze!

    OdpovědětVymazat
  15. Možnoto vyskúšam ja mám hrozne citlivú pleť. len sa chcem opýtať to si kupovala v drogerii alebo lekárni?

    OdpovědětVymazat
  16. tady http://www.ryor.cz/cz/prodejny/dalsi-prodejny/ najdeš prodejny podle svého kraje :)

    OdpovědětVymazat
  17. ani ju nepoznám ale vyzerá super! asi pouvažujem nad kúpou..

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mám tento aknestop krém od Ryoru, písala som o ňom aj u mňa a je skvelý, používam ho každý večer a vidím úbytok akné! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ryor mam taky hodne rada. V kosmetickym kufriku se zasobama kosmetiky na me cekaji zpevnujici krem, zestihlujici peeling a brectanovej gel proti celulitide, no a chystam se na dvoufazovej odlicovac, ten mi doporucila kamaradka. Taky jsem kdysi zkousela ryor cajiky (nejaky na lymfu a celulitidu), ale ty me neoslovily.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©