pondělí

Video-post

Slibovaný video-článek, o který jste si žádali, je tady.
Představila bych Vám v něm pár věcí/produktů, které jsem si během minulého týdne pořídila.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Anonymní5/9/11 11:06

    málem jsem usnula...nuuuudaaaa. to se radši podívám na recenze youtube gurus.

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful sweater..i really like the colour!

    OdpovědětVymazat
  3. Je pravda, že by to chtělo trochu víc dynamiky, přidat na hlase a víc mluvit, ale není to špatné. Je to zase jiné ;) A líbí se mi, jak tam máš v tom doostřené záběry ;)

    OdpovědětVymazat
  4. parada právě skáním nový korektor tak jsi mi usnadnila vybírání a asi koupím i ty třpitky a ten svetr je opravdu skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  5. ten svetr se mi moc líbí :) mám ráda tuhle modrou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Video je fajn, produkty jsou taky fajn ;)) Ale jak bylo řečeno,mluv trošku nahlas a pracuj trochu s hlasem ;)) A neboj se usmát ;))

    OdpovědětVymazat
  7. ten svetr je krásnej :))

    OdpovědětVymazat
  8. ta barva svetru je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  9. a mne sa to náhodou páči, sama by som lepšie nenatočila a čo som raz robila video, tak viem aké zložité je doladiť hlas a vôbec niečo predviesť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi hrozně roztomilá a máš krásné vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, já se zamilovala do tvého koberce! A ten svetr je krásný ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, jsi tam hrozně roztomilá. Skvělé video, dělej je častěji, už se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezký video, máš příjemný hlas! ten svetr je fakt krásný, líbí se mi ta barva.. asi nová má oblíbená :D

    OdpovědětVymazat
  14. Great video
    I love the sweater

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké video...a máš nádhernou barvu vlásů! ;)
    Myslím že máme v pokoji stejné koberce :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné video. :) Moc se mi líbí. ;) A přes co upravuješ videa?

    OdpovědětVymazat
  17. jeee, já mámúplně stejné botky:))koupila jsem je v new yorkeru za 129Kč:)))

    OdpovědětVymazat
  18. krásny svetrík máš :) tá giveaway je jednoducho skvelá! tie linky sú veľmi rozkošné. trblietky sú tiež pekné :) máš milý hlas. len je škoda, že ho máš taký tichučký :) pretože mám notebook aj youtube naplno a nepočujem úplne zreteľne :)

    OdpovědětVymazat
  19. no. ja reproduktory nemám, tak možno to bude tým. inak teraz máš pod videom ešte popis, čo si nemala:D (ten článok som mala otvorený už dlho :D)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní5/9/11 20:57

    Ceady, máš strašně moc příjemný hlas a moc jsem se těšila na video s tebou, ale tohle byla vážně ukrutná nuda :-(. Nejvíc mě tam rozčilovalo to nekonečné zaostřování, nemuselas nám to zaostřovat, stačilo by vidět na fotce. Vlastě jsi nám za 5 nekonečných minut ukázala tužku na oči, korektor a svetr, které jsi v podstatě nijak neokomentovala a nějak mě nenalákala, abych si danou věc koupila.

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se náhodou to video líbí :)! Příště můžeš mluvit víc hlasitěji to je fakt ;)!

    OdpovědětVymazat
  22. Jsi tak ňuňu a máš krásný hlas. Toč dál prosím, baví mě to. :) Ty urpavuješ videa ve Windows Live Movie Maker? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Katastrofa, očividně tady píšou jen zamindrákovaný puberťáci co nemají nic na práci. Horší blog sem neviděl

    OdpovědětVymazat
  24. A co teda tady delas ty, anonyme? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©