neděle

They aren´t normal!

Občas mám pocit, že se s přítelem skvěle doplňujeme. Jeden větší exot než-li ten druhý. Já, šílenec narcis, který se fotí v obchodě při objevení velkého čistého zrcadla a on, dospělák, který si hraje v dětském koutku, aby na sebe upoutal mou pozornost :D. 

Pro mé FaceBook čtenáře: 
menší giveaway pro Vás vyhlásím během dneška... Bude probíhat dva dny a vyhlášena bude na FaceBooku :). TADY


Pro ostatní čtenáře:
5/9 ukončím soutěž o kraťasy. Máte poslední možnost se zúčastnit. TADY




SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Těším se na giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D:) Skvěle se doplňujete! Ta velka taška H&M se mi líbí. :P

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, to je vtipný :) Hlavně, že to klape, ne? ;)))

    OdpovědětVymazat
  4. :DD
    tá giveaway je skvelá,chcela by som sa zapojiť.Ale neviem čo by na to povedala mama a tak :/

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní4/9/11 11:39

    já chci videooblog

    OdpovědětVymazat
  6. jako vážně? :D to mám radost

    OdpovědětVymazat
  7. zlatí ste :D
    giveaway je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ale hlavně že vám to funguje :-D

    OdpovědětVymazat
  9. sluší ti to )
    hlavně nám napiš co si neseš v tašce )

    OdpovědětVymazat
  10. Video ano, ale prosím né ten příšerný zvuk při ostření!

    OdpovědětVymazat
  11. no vieš ona ani nevie že mám blog ani nič... :D

    OdpovědětVymazat
  12. Dobré fotky :DD Copak hezkého si si koupila? :))

    OdpovědětVymazat
  13. Pobavila jsi mě, fakt se doplňujete! :)
    Giveaway na facebooku i tady jsem se zúčastnila ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jste se fakt hledali :D.

    OdpovědětVymazat
  15. haha tak to je dobré :))) a jaké mě zajímá copak máš v té tašce?? :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. obaja ste zlatí:) ja mám tiež občas takéto narcistické chvíľky :D

    OdpovědětVymazat
  17. super ze robis tie giveaways :)

    OdpovědětVymazat
  18. You're a great photographer.

    <3

    OdpovědětVymazat
  19. ten komentar ma fakt pobavil:))

    OdpovědětVymazat
  20. ale hodíte sa k sebe a to je hlavné :)
    ale priznávam že je to čudné :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©