pátek

Too Late

Dnešní sychravé počasí mi na náladě nijak zvlášť nepřidalo. A ani známka z referátu, za který jsem dostala 1-2, díky roztřepanému hlasu.
 Jediné, co je pozitivní je to, že nemusím nosit deštník, protože teď už mohu chodit bez obav domů zmoknutá jako mokrá slepice, protože moje nové voděodolné hodinky přežijí všechno a navíc jsou naprosto úžasné (pod slovem úžasné se skrývá řada dalších přídavných jmen).
O mé úchylce v oblasti hodinek už jsem Vám určitě psala. Někdo si v oblasti doplňků potrpí na bižuterii, všemožné variace prstýnků nebo na řetízky a náramky, ale já nedám dopustit na hodinky. A právě tyto mi padly oka v okamžik, kdy jsem je uviděla. Takže pár týdnů šetření, a byly moje.
Pořídila jsem si je stránce TOO LATE, kde najdete mnoho variací těchto hodinek. Uvidíme, zda-li si nepořídím ještě nějaké, protože jako doplněk vypadají úžasně!


triko H&M
kalhoty H&M

hodinky TooLate

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Já bych žádní hodinky na ruce nesnesla :D Ale strašně se mi na těch tvých líbí kombinace růžové a černé barvy. A hodně mě zaujalo to tričko!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. dokonalé tričko a so svetríkom vyzerá pekne :) tie hodinky sa mi páčia,aj keď by som z nich asi nezistila presný čas,no ako doplnok sú skvelé!

    OdpovědětVymazat
  3. moja sestra je ako ty tiež je na hodinky a taky moja nastávajúca švagriná ...takže to trocha chápem ja mám jedny a to len pre to, že som asi šibnutá ale keď som si kúpila ešte jedny ďalšie musela som ich dať Johnnymu ( boli totiž pánske )preto že mi bolo ľúto tých ktoré mám teraz jediné, že ostali sami ležať doma v kúpeľni medzi bižu ...
    a ak chceš rozhodla som sa spraviť niečo ako giveavey ( nemám rada to slovo :))ja na to síce moc nie som, ale budem rada keď bude mať niekto radosť s toho čo som dnes našla pri upratovaní ...he he

    OdpovědětVymazat
  4. wow amazing look and pictures

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím klikněte na web http://ourdisasterworld.blogspot.com/, máme první článek! Mějte se!))

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý , tyhle hodinky jsou supr taky bych nějaké takové chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  7. No to asi nestíháme :D
    Jinak díky za super tip na hodinky! Už jsem si jedny vyhlédla ;)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to..máš krásné hodinky =)..jo a děkuju za komentář =)

    OdpovědětVymazat
  9. och,si krásna :) tričko a svetrík sú božksé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou krásný!! :) hrozně zajímavý a ty barvy se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. your shirt is so lovely - adorable! :)
    and the watch is cool! :)

    OdpovědětVymazat
  12. znova krásne hodinky a ten referát nevadí, určite ho dáš ešte lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi, jak tam jsou jenom dvě čísla.

    OdpovědětVymazat
  14. Cool watch!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný pokoj !!!!
    krása=)

    OdpovědětVymazat
  16. sa nauc fotit pre boha ked uz mas taky fotak

    OdpovědětVymazat
  17. pre boha sa nauc fotit apon ked uz mas taky fotak

    OdpovědětVymazat
  18. sa nauc fotit pre boha ked uz mas taky fotak

    OdpovědětVymazat
  19. sa nauc fotit pre boha ked uz mas taky fotak

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©