pátek

Travel outfit (plus AKCE PRO ČTENÁŘE)

Minulý týden jsem narazila na stránku trikator.cz , která se zaměřuje na potisky triček. A jelikož už od svých 13ti let chci tričko s potiskem, neváhala jsem, protože mají vše za nízké ceny.
A co pro mě znamená nízká cena? Tričko stojí 299korun a poštovné pouze 39kč, což je naprosto bezkonkurenční nabídka na trhu. V poslední době totiž vídám poštovné v hodnotě sta korun. Což mi příjde opravdu vysoké!
A jelikož jsem sháněla dárek pro přítele, tak jsem si při té příležitosti koupila tato dvě trička pro sebe :).
Po koupi mě společnost kontaktovala.Jelikož zjistili, že jsem bloggerka, nabídli mi pro Vás speciální zaváděcí akci, která Vás snad mile potěší.
Máte-li o tričko zájem a chcete 100kč slevu, napište při vyplnění formuláře kód "triko100". 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. tričko je skvelé:), tiež som zháňala niečo podobné, ale u nás sú buď nekvalitné tieto služby, alebo až moc drahé poštovné :/

    OdpovědětVymazat
  2. Super, hned tam jdu juknout, do potisků jsem magor :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý! :D Jo taky mě to poštovný štve, si vždycky vyberu něco hezkýho a levnějšího než v obchodě, ale když k tomu připočtu stovkové poštovné tak už se to dvakrát nevyplatí :D :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsme rádi, že se tričko líbí. U nás trikator.cz stojí poštovné pouze 39Kč. To je snad levnější než jet do obchodu autem. A o ušetřeném času nemluvě :-)
    Ondra

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pekne a originalni tricko :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hey sweetie, idont understand your language but i really like hee :)

    Modafobik.

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi moc to s tím pomerančem! :)
    Asi si něco koupím..;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jen mi přijde, že mají málo potisků na výběr, pokud je to jen to na hlavní stránce. Nikde jsem nic nenašla.

    OdpovědětVymazat
  9. originální, ale mohli by udělat víc potisků a barev trička :) jinak velice pěkné!
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/9/11 17:41

    ach jo, dneska bez reklamy ani ránu. Holky rychle nakupovat! a když ne tohle tak něco jinýho, ať ty prachy z peněženky lítaj!

    OdpovědětVymazat
  11. Anonym:
    já nikoho do koupi toho trika nenutím. Jen mi přišlo hezké, udělat radost někomu, kdo by snad o tričko stál.

    OdpovědětVymazat
  12. Haha ten pomeranc me hodne pobavil:D

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé to triko je vtipné:D

    OdpovědětVymazat
  14. poštovné zadara a paradní trika :) http://www.geekshirts.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©