středa

What is in the box?

Dnes mi přišel balíček :). Prozatím  můžete hádat, co se v něm ukrývá. Nápovědou bude stránka, na které jsem si věci pořídila... A tou stránkou je parfums.cz
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. určite kozmetika a nejaký moc dobrý parfúm

    OdpovědětVymazat
  2. že by nějaká voňavka a kosmetika? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Z tebe musí mít pošťáci taky radost co? :) :D Sem zvědavá co se z balíčku vyklube :)

    OdpovědětVymazat
  4. najprv som si bola ista ze vone ale ked som si pozrela stranku zistila som ze tam predavaju vsetko mozne cize nenapinaj a syp!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím že to budou parfémi ;))

    OdpovědětVymazat
  6. určite dáka kozmetika. aleboo tá darčeková sada? kupuješ na Vianoce?:D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bude radosti z balíčku, také tipuji nějaký vkusný parfémek třeba se sprcháčkem ;)

    OdpovědětVymazat
  8. and what is in the box? :)
    great idea with animation! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Než jsem si přečetla že je to z parfums.cz, chtěla jsem hádat plastelínu a komponenty na vyrábění...haha :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kozmetika a parfúm? :)

    nikolarybarova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. je, na Parfums nakupuju často, teď i na Xparfemy, a ta řasenka od L'oreal je už delší dobu moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©