středa

what was in the box....



Tak nakonec Vám to prozradím. V balíčku mi dnes přišla řasenka a pudr od Vichy.  Tento nákup opravdu nebyl žádnou přípravou na Vánoce :D, ani plastelínou, díky které bych Vám ukázala své tvůrčí schopnosti. Tato koupě byla opravdu nutností, protože mé dosavadní kosmetické zásoby zely prázdnotou. A jelikož jsem do dneška preferovala ve své kosmetické skřínce jen vyschlou řasenku a téměř nepoužitelný pudr, nezbývalo než objevit něco, co mi vystačí zase na dalšího čtvrt roku, dokud zase nenastane stav vyschnutí a nepoužitelnosti.
Musím říct, že je opravdu těžké sehnat na mou světlou pleť pudr, který není výrazný a tak stále hledám a hledám. A musím říct, že přesto, že jsem do nynějška byla se značkou Astor celkem spokojená, Vichy nemá chybu. Ale tento článek není o recenzi, tu si pro Vás připravím v budoucnu :) (jak na řasenku, tak na pudr)

Tak co, byli jste s vašimi tipy blízko nebo ne?
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. blízko ani zdaleka :D ale myslela som si, že to bude dáky parfém :D aj ke´d tá stránka nemá len parfémy :)

    OdpovědětVymazat
  2. veď som vravela že nejaká kozmetika alebo parfúm...no ten púder vyzerá naozaj fajn

    OdpovědětVymazat
  3. I willing to share with you :)

    OdpovědětVymazat
  4. som zvedavá na recenzie ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vichy naj naj..aj ja mám make-up od tej značky a môžem naozaj povedať že je super! A špirálu mám takú istú ako ty! :-)

    nikolarybarova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. vyzera to super,potom povedz aka je:)

    OdpovědětVymazat
  7. thank U so much! :* :)
    no, I'm not.. :* :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem dlouho hledala na moji světlounkou pleť (jo my zrzky:)) nějaký pudr a dost mi vyhovoval od Dermacol odstín Porcelain. Je úžasný, i se skvěle nanáší:)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné :) Jinak mám podobnou řasenku.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné úlovky.. já taky furt hledám ten pravej pudr.. :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  11. já od vichy měla make-up, a byl super, ale stejnak jako všechny pudry se na mně roztékal prostě.. pro mě je lepší make-up nepoužívat.. jak je to s pudrem nevím a jsem na to zvědavá! :)

    řasenku tuhle mám taky, teda tu s tím normálním kartáčkem :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky miluju vichy! nedala bych na něj dopustit :))

    OdpovědětVymazat
  13. jej, krásne veci, tú mascaru by som hneď brala:)

    OdpovědětVymazat
  14. mala som tiez riasenku od loreal (celu ciernu) a bola som s nou nadmieru spokojna:)len to chcelo trosku cvik, lebo mala velky hrebienok:)

    OdpovědětVymazat
  15. už se moc těším na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  16. děkuji za sledování mého blogu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Řasenku volume million mám taky, je dokonalá už ji nikdy nevyměním!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Ceady :)
    Snad si mě pamatuješ, akorát jsem změnila blog, nevím zda jsem ti to psala :) a má přezdívka je momentálně F. :)

    Koukala jsem na tvé video a myslím že by jsi mohla mluvit trochu víc nahlas a rychleji :). Ale ten svetr byl úžasný!
    Taky jsem koukala na mixnito.cz (nebo jak :D) a koukám že to je opravdu super stránka, miluju když jsem házíš odkazy na ostatní stránky :) vždy se víc dozvím a mám zase co nakupovat :D. A navíc tak dobré snídaně :)

    Já pudr používal od Rimmel London 03 odstín. Je světlý a zmatnuje pokožku :) na make-up taky Rimmel London ale to nejspíš 04 ale to moc nepoužívám. Ale ta řasenka vypadá pěkně, od té značky si na řasenky nemůžu stěžovat! :)

    Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám velice velice (velice!) světlou pleť a používám Make-up a pudr 2 v 1: Manhattan Clerface,2in1 powder & make-up. Odstín 76 sand. Pak to hodím na můj blog i s fotkou. Můžu jenom doporučit.

    OdpovědětVymazat
  20. ta řasenka je moje nej, jinou bych už nekoupila :) tohle je sázka na jistotu! zítra si jdu akorát pro novou :)

    OdpovědětVymazat
  21. Kdyby jsi chtěla typ, tak tedy na mé stránce píšu o Manhattan powder & make-upu, mrkni se pro inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©