neděle

Yesterday traveling

šaty šité na míru, kabát butik, taška a boty H&M

Sice jsem plánovala článek, kde bude outfit focen poblíž Pařížské ulice, kde se konal Prague Fashion Weekend, ale díky nešťastné shodě náhod se můj pražský výlet zkomplikoval a během jedné chvíle jsem skončila osamocena před bageterií v jedné ruce s bagetou (nečekaně) a v druhé s nákupem oblečení, což není vůbec podstatné. Podstatné bylo to, že jsem byla na Václavském náměstí a přitom jsem zvládla sama zjistit spoj a přijet k sestře, kde jsem byla díky mé zálibě k focení nesmyslností jejím přítelem vyhozena, protože focení bytu netoleruje. Horší už potom bylo dostat se odtamtud zpátky na nádraží odkud mi jel autobus. Nakonec jsem se zorientovala jak v tramvaji, tak v metru, takže přestupy jsem zvládla téměř na jedničku...krom pár desítek telefonátů, kdy mi přítel řekl, že na idos.cz píší, že mám nastoupit na metro C, když na onom místě bylo A nebo B....tak jsem jako kretén posílala jednu sms za druhou, protože by mi nevystačil lístek. Po půl hodině povídání si s jednou sympatickou maminkou už jsem vystupovala na konečné stanici, kde mě vyzvedl známý, který byl v práci a já měla alespoň ušetřenu polovinu cesty. Není nad přítele, který Vám zařídí  z minuty na minutu odvoz.
A o hodinu později už přijel přítel s tátou na motorce, takže jsem domů jela jen takhle nalehko. 

Není nad strávenou sobotu v Praze :D.
P.S.: doufám, že Klárka kvůli včerejšímu dopoledni stráveným se mnou nebude mít v práci malér. 
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. si si ale užila teda ...

    OdpovědětVymazat
  2. No lepšiu sobotu si ani nemhola mať!
    Šaty ktoré si mala na sebe sú veľmi pekné,pristanú ti ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zadne metro D v Praze ani nemame :D

    OdpovědětVymazat
  4. haha metro D :D ale tak aspon si se nenudila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní25/9/11 12:44

    Njn, máš respektovat pravidla pana domácího :D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní25/9/11 12:46

    ten sestry přítel musí být asi pěknej debil když t takhle vyhodí!
    No užilas sis to..
    Ale moc ti to aspon slušelo:) Líbí se mi ta kombinace

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní:
    spíš nechápu, proč hystericky přiběhl a dal mi do foťáku takovou ránu, jako by byl snad z papíru
    A děkuju

    OdpovědětVymazat
  8. to je pravda, sobotě v Praze se nic nevyrovná!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ceady promiň :( Strašně mne to mrzí, že jsem Tě tam nechala jen tak stát a že si kvůli mně přišla o PFW :(

    OdpovědětVymazat
  10. tvoj priateľ musí byť super, ten odvoz je u nás zohnať niekedy veľmi ťažké :D a super šatky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní25/9/11 13:43

    Já tě obdivuju, mě někdo vyhodit z bytu a ještě se dostat sama z Prahy domu, bych se tam snad zhroutila :-D. Přítel sestry koukám takový lehčí cholerik :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní: Jak si asi myslíš, že jsem na tom byla. Nebýt obvolávání přítele, tak nevím, co bych dělala.
    A když jsem u známého trefila při příchodu na zrcadlo, tak jsem pochopila, proč na mě všichni v metru tak divně koukali.. měla jsem totiž po půlce obličeje řasenku.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný zážitek, ale co tě nezabije, to tě posilní, nebo tak nějak :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jsem ráda, že se nezlobíš a příště až přijedeš (a snad to bude brzy), si dám na směny pěkný pozor a udělám Ti tolik fotek, že budeš zírat :D
    To že Tě sestry přítel vyhodil mi přijde fakt hrozné! Jako chápu, že třeba někdo nadšený, že jim fotíš byt, ale vyhodit Tě z bytu? No hlavně že ses nakonec v pořádku dostala domů...a za fotku děkuji, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektni outfit, ubira ti minimalne deset kilo, hodne vychytane:) Jinak si dovoluji te pozvat do meho obchudku, vim, ze rada nakupujes, tak treba te neco cvrnkne do nosu:) http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/1089-barumese

    OdpovědětVymazat
  16. :D ako keby som citala svoj den..:D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo tak to bylo celkem ošklivé,že tě vyhodil, ale tak aspon si měla sobotu nějak užitou já sem byla doma s bolavýma zádama :D:)

    OdpovědětVymazat
  18. Outfit vypadá moc hezky.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu super outfit, vypadáš v něm hezky hubená! ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní25/9/11 16:44

    Ceady ty jsi příjemná jak osina v zadku :-D. To je to, když se cpeš tam kam nemáš a kam nepatříš, nemusela jsi hned jezdit na prague fashion week, abys mohla sepisovat článečky o tom, jak to bylo super jako ostatní. Tvůj blog prostě fashion nikdy nebude.

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní25/9/11 19:05

    Ja bych tě spiš seřvala:D něž vyhazovala.Přecejenom, fotit někomu byt mi nepříjde zrova nejvhodnější. Ale za tu ranu do foťaku bych mu jednu pleskla. A to, že tě vyhodil mi příjde jako znak buranství ..

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní:
    ale já bych pochopila to, že nechce, abych tam fotila... Ale dá se to říct vždy normálně.
    No myslím, že 33tiletému chlapovi bych opravdu ránu nedala.

    OdpovědětVymazat
  23. Powerful visual effects,that dress incredibly fantastic..

    romwe streetfashion pay a visit? kisses
    romwe-romwe.blogspot.c

    OdpovědětVymazat
  24. A co na to řekla sestra? To se tě ani nezastala? :) to mi nepříjde normální takový chování, jenom kvůli blbejm fotkám, aby tě vyhodil z bytu...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©