čtvrtek

Actions speak louder than words

svetr CTRL, kraťasy H&M, silonky VENEZIANA
Pro dnešek svetrový outfit :)
Po včerejším semináři mediální výchovy, kdy nás novináři reportéři motivovali, mám chuť natočit video. Mám tolik nápadů na různá témata a také na realizaci, že by mi pomalu papír nestačil. Vlastně jediný typ nápadu, který by mohl být zajímavý pro Vás je to, že hodlám na blog natočit můj .... 
( raději si nechám pro sebe.. Ale Ti, kteří sledují moje FBstránky už asi vědí, o čem mluvím ) :)... Víc Vám k tomu už asi neprozradím :). Uvidíme, zda-li bude video hotové do konce týdne nebo za 14dní. A taky bude důležité, zda-li bude vůbec za něco stát za shlédnutí:).  Což se v mém případě nemusí podařit.
A abych nezapomněla, když jsem u toho chlubení se, jak nápaditá v posledních dnech jsem, dnes mi příjde balíček. Ale stejně tak jako s videem Vám neprozradím, oč se jedná. Počkejte si ještě pár hodin stejně tak jako já.
Sice jsem Vám chtěla tyto modré silonky představit až v dalším postu, ale neubránila jsem se jako vždy chlubení. Ale o čem jiném vlastně tohle bloggování je. Pokud se nemáte čím chlubit (ať už jde o věci nebo o geniální nápady), není důvod zakládat blog :D. Dobrá rada.
A další radou je to, že se nefoťte ve špinavém zrcadle. Vlastně pokud chcete být alespoň trochu úspěšným bloggerem, NIKDY se nefoťte v zrcadle :D.
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. this knit blouse has gorgeous colour!!!!!!!


    Veronica
    blameboogie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. krasne sa ti hodi ten modr sveter k vlasom

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejnej jen v červený barvě a je skvělej ! modrá ti sedne k vlásům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr je krásný :) jsem zvědavá co vytvoříš :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten sveter!♥ ako píšu dámy predomnou,ide ti úžasne k vlasom :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím s nimi ještě spolupracuji,proč se ptáš :)?

    OdpovědětVymazat
  7. krásna farba, skvelý sveter, teším sa na večerný balíček :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aha,tak to jde vidět jak jsou skvělý a chápavý eshop :D

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní6/10/11 16:44

    teda nevim jestli se zrovna ty máš čim chlubit:D oblečení máš oproti jiným blogerkám dost podprůměrný anebo se snažíš vypadat jako ony a přitom na to nemáš postavu ani obličej prostě.

    OdpovědětVymazat
  10. Barva svetru je přímo oslepující! :D

    OdpovědětVymazat
  11. super svetr! :) a taky barva silonek už se mi zamlouvá. :P

    OdpovědětVymazat
  12. Ham, mnam svetrik, electric blue is the best!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna farba svetríku :)
    aj ja chcem :)))
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  14. jak já MILUJU tuhle modrou barvu ♥ !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. love the chunky sweater with the navy tights

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní19/8/12 00:50

    prosim ta to mas dvoje silonky cez seba? pod tymi modrymi mas este jedny???

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to pouze jedny silonky.

      Vymazat
    2. Anonymní24/9/12 14:18

      aha lebo sa mi zdalo, ze su dvoje :D stale hladam niekoho kto uz nasiel ten trik s vrstvenim siloniek lebo to je fakt super! ty nevrstvis nikdy silonky???

      AndreaZ

      Vymazat
    3. Většinou nosívám neprůsvitné silonky, takže by vrstvení nakonec postrádalo smysl. Tedy myslím si to :). Zkušenosti s tím nemám.

      Vymazat
  17. Anonymní24/9/12 20:52

    praveze naopak!!! skus to niekedy ked vrstvis urobi to peknu strukturu. vyskusaj a daj na blog :) pekne su dvoje telove, dvoje leskle, dvoje farebne a moje oblubene cierne a na ne telove leskle

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©