pondělí

All’s well that ends well

/ boty H&M, pásek Gate, legíny a košile  tamsin /
Tak pro dnešek žádnou recenzi nemám. Pomalu zjišťuji, že kosmetické články se stávají mou prioritou. Ale na druhou stranu proč ne. Recenze mě baví a vás očividně také. Proto taky v poslední době nakupuji kosmetiku jako divá :D. A to jsem si to na začátku puberty zakázala shromažďování kosmetiky ve větší míře, protože přesně taková byla moje maminka. Plno "krámů" a nakonec žádný z těch zázračných výrobků nepoužila. A to bych řekla, že v dnešní době už je na tom mnohem mnohem lépe. A přesto najdu u ní řadu načatých anti aging krémů, které použila jen jednou :D. A tak nebudu polemizovat nad tím, zda-li dopadnu stejně, ale snad ne. A abych zužitkovala veškeré přírůstky kosmetických výrobků (myslím tím make-up, stíny, tvářenky), pořídila jsem si sadu štětců, na kterou jsem si brousila zoubky už pěkně dlouhou dobu.
Tedy až teprve v tuto chvíli mi přišel napsaný výraz "broušení zubů" jako děsný blábol :D. Ale nechci tady nad tím polemizovat. Protože moje úvahy jsou opravdu nekonečné a bezcílné :D. Ale k věci...
Dnes mi dorazily mé vysněné be-chick výrobky.  Krom štětců ještě paletky. Je to takový větší dárek pro mě  a pro moje stránky od maminky. Mám totiž na další rok předsevzetí.. A to začít vytvářet beauty videa :D. Myslím, že zpočátku to bude stejně trapné. Ale uvidíme.... Třeba to bude mít hlavu i patu :). Nebudu skeptická :D. (Myslím, že mou ironii už znáte :).)

P.S.: Já vím, že to focení v zrcadle nemá úroveň. Ale co nevidět si pořídím dálkový ovládač k foťáku, slibuju.
P.S.2: Doufám, že dnes jsou čtenáři spokojeni, že neukazuju svá chodila. Nerada bych Vám znepříjemnila dnešní večer :D.
P.S.3:  Všímáte si jak jsem dnes pozitivně až ironicky naladěna? :) 
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. To kytičkové tričko je žůžo :))

    OdpovědětVymazat
  2. ty štětce musí být perfektní :) ale já bych jich tolik nevyužila, používám jen jeden na tvářenku a jeden malý na stíny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Barva té košile plus barva tvých vlasů= užasná kombinace!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tá halenka je nádherná,ideálna k legínam :) Na videá sa teším,začiatky nebývajú najlepšie,ale potom to bude určite super!

    OdpovědětVymazat
  5. Barva košile ti neuvěřitelně sluší!
    Sada štětců vypadá skvěle, ráda bych si něco podobného koupila, jenže bych je asi neuvyužila. A na videa se už moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Halenka vypadá úžasně, moc ti sekne! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty štětce jsou báječný jak se sněma pracuje?

    OdpovědětVymazat
  8. košeľa je krásna,myslela som že ťa bude rozširovať (ak je to tá,čo si pridala n fb),ale je fajn,vyzeráš v nej super :)
    na beauty videá sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  9. báječný outfit, líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  10. tak veľa štetcov ....som netušila ,že ich je tak veľa

    OdpovědětVymazat
  11. Odkud ty štětce jsou? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Oh,strašně moc ti závidím ty štětce :D Já jich mám 6 a můžu bejt ráda :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ta košile je nádherná :) a Elf je vážně fajn,já jsem si ho objednávala už dřív než byl tenhle Boom :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak v tomhle si fakt nejkrásnější! Neuvěřitelně ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  15. ta halenka se mi líbí o hodně víc, než v tom článku, jak jsi ten balíček rozbalovala! je fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  16. ozaj krásna blúzka a tú paletu štetcov si chcem objednať tiež :)

    OdpovědětVymazat
  17. Oh my goodness, your hair is absolutely amazing! I love your dress too, it's really pretty!

    Sarah
    xo

    www.almostdelightful.com

    OdpovědětVymazat
  18. skvelá košeľa! len mne by vadili tie široké rukávy :D inak to vyzerá úplne najlepšie! :)

    OdpovědětVymazat
  19. s ironií se nedá noc zkazit. vážně.
    ta košile má sympatickou barvu. vážně.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta košile ti tak hrozně sluší!:))

    OdpovědětVymazat
  21. Ta halenka byla skvělá volba! Moc Ti sluší

    OdpovědětVymazat
  22. Sekne ti to! :) Ta košile/blůzka tomu dodává šmrnc. Tak já si kosmetiku rači moc nepořizuju sem věrná tomu co mám vyzkoušené,ale někdy mám tendenci tohle dělat s rtěnkama pořídím si jich hafo a pak mi jen tak smutně leží v šuplíku. :D:)

    OdpovědětVymazat
  23. Já to říkala že je ta halenka super:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, neuděláš někdy recenzi na ty štětce? Uvažuji, že si nějakou sadu koupím, ale ještě nevím jaké, tak by se mi to moc hodilo. Jde mi o to jestli hodně práší a jak se s nimi pracuje:-) Děkuji moc, přeji pěkný večer :-)
    Mell

    OdpovědětVymazat
  25. Přesto, že se dá říct, že jsem kupovala zajíce v pytli, protože to je pomocí internetu, tak musím říct, že jsem příjemně překvapena, protože jsou lepší, než-li ty mé předešlé
    Takže článek určitě vytvořím :)

    OdpovědětVymazat
  26. štětce vypadají krásně :) taky pokukuju po nějaké sadě :)
    prosím tě, máš taky problém se stránkama bloglovin.com nebo jsem jediná komu už den nejdou?

    OdpovědětVymazat
  27. štětce jsou fakt pěkný, koukla jsem na tu stránku a mě by bohatě stačila ta cestovní sada štětců :) i ten obal na ni se mi dost líbí :)
    jsem hodně zvědavá na ty paletky :)

    OdpovědětVymazat
  28. právě jsem zkoušela bloglovin.com a stránky mi naběhly jako každá jiná. Třeba už Ti taky půjdou

    OdpovědětVymazat
  29. Ceady: díky za rychlou odpověď :) bohužel mi ty stránky pořád nejdou.

    OdpovědětVymazat
  30. ceady: huraa uz mi to jde..tak promiň, že jsem tě tady kvůli tomu otravovala :) nemusíš tenhle příspěvek ani schvalovat.

    OdpovědětVymazat
  31. ta košile je krásná! a to na líčení, to je uplně senzační ;)

    OdpovědětVymazat
  32. super košielka a vlastne celý outfit :)
    http://simonaillesova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. ta stránka s paletkami stínů je super. :) a ta halenka je úžasná! :) ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©