pondělí

And the Winner is

 Nakonec jsem se rozhodla, že Giveaway o Boogie Board ukončím a vyhlásím už dnes.
Ráda bych Vás obdarovala všechny, ale to bych musela mít na kontě pěkně vysokou částku. A tak se cena pro 151lidí rozplyne jako pára nad hrncem :).
Vy, kteří jste se zúčastnili a stále doufáte, že jste zvítězili, více se dočtete v celém článku.

Pro ostatní: Nezoufejte :). Další, o něco menší giveaway vyhlásím již brzy na mé FaceBook stránce :).
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. :((( Ale gratulujem,musí to byť super!

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám prostě štěstí :). Ale i tak gratuluji vítězce.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem výherkyni, ja osm v živote žiadnu giveaway nevyhrala :D

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem chtěla já :((:D
    gratuluji!!

    OdpovědětVymazat
  5. jsem smutňoučká :D ale gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak často givewuješ ne? :D A BLAHOPŘEJU!

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluju, tohle je fakt fajnová věcička :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teším sa a zároveň gratulujem! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jee.. skoda :( co už, budu si to muset koupit..:))) jinak gratulujiii!

    OdpovědětVymazat
  10. závidím, ale i gratuluji! :) snad někdy příště..:)

    OdpovědětVymazat
  11. :(...ale gratuluji výherkyni ;)

    OdpovědětVymazat
  12. S obrovskou radostí a nesmírnou pokorou děkuju. Je to naprosto úžasné. Mám radost a zároveň bych to ze srdce přála každé z vás. Ceady, děkuju. Moc si toho považuju.

    OdpovědětVymazat
  13. já chci taky:-D. Gratuluji výherkyni :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulace, zase jsem nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©