pondělí

DIY: so easy Bag


Po dlouhé době DIY článek. Kabelku, tedy spíše průhledné psaníčko, jsem už tady vyráběla. A tak přišlo na řadu zkrášlování tašek. A protože jste se do popisování a pokreslování už z větší části pustili sami, řekla jsem si, že já raději nebudu spoléhat na své výtvarné dovednosti (přesto, že jsem na výtvarku chodila několik let mimo školu) a vsadím na klasickou nažehlovací metodu. 
Vzory jsem zvolila opravdu jednoduché, protože vždy se dají lépe kombinovat, než-li přeplácané obrázky.A abych jednotlivě všem neodpovídala, odkud mám eko tašku nebo nažehlovací samolepky, přikládám odkazy.

P.S.: Tento typ nažehlovaček (pokud se nemýlím "poli-flex") jsem zvolila právě z toho důvodu, že vydrží opravdu delší dobu. Mám totiž zkušenosti i s nálepkami copycenter, které vydržela opravdu jen pár vyprání. Sice se v rozdílu, co se složení týče opravdu nevyznám, ale rozdíly v kvalitě jsou znatelné. Takže pokud máte v plánu nažehlování jako já, tak pozor na to, co vybíráte :). Jen taková menší rada :).
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. jee.. to je fajne :) to by me nenapadlo, já totiž kreslit vůbec neumim a tohle je uzasny kompromis.

    OdpovědětVymazat
  2. super :) len na SR sa takáto taška nedá zohnať len už predkreslené, a z ČR chcú vysoké poštovné nevadí budem sa kochať zatiaľ tvojou taškou :)

    OdpovědětVymazat
  3. super! páči sa mi tá kniha s fotkami ;)

    OdpovědětVymazat
  4. zažehlovačky jsou hrozně super!:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé to je fakt super :-DD Jsi šikulka :) Co ty naše nákupy??

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je parádní! :)
    A zvu tě na svou druhou giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem za odkazy, tá taška je super a originálna :)

    OdpovědětVymazat
  8. What a great idea! Thank you for sharing!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpovědětVymazat
  9. niekedy je menej viac a tu sa to tiež potvrdilo, veľmi zlaté :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©