čtvrtek

Don’t count your chickens before they are hatched

Jak vlastně pokračuje moje válčení, co se výběru šatů na maturitní ples týče?
Poslední návštěvy v salónech mě utvrdily v tom, že šaty si určitě půjčovat a ani kupovat nebudu, protože nabídka v pražských salónech je tragická. 
Proto se dnes odpoledne chystám znovu do Prahy. Ale tentokrát z toho důvodu, abych obhlédla látky a našla ty pravé na mé vysněné šatičky. (...fotky Vás určitě neminou, pro nedočkavé, jedná se o obchod textilforum)

Plesové šílenství mě postihlo už začátkem září z toho důvodu, že dvakrát týdně nacvičujeme nástup na maturitní ples, který se nezadržitelně blíží, stejně jako samotná maturita. Ale myslím, že v tomhle davovém šílenství nejsem sama. A tak obcházím obchody a hledám doplňky. A zjišťuji, že u nás ve městě nikde nic k dostání není. Přesto se musím pochválit, že umím hledat na internetu, kde jsem objevila moc pěknou bižuterii. Jedná se o stránku bizuterka.cz. (Pro ty, které zoufale jako já hledáte doplňky)
Nakonec mé výběry dopadnou vždy tak, že si koupím doplňky k šatům, které budu mít pouze jako host na ostatních plesech. Ale hlavním důvodem, proč vždy zaváhám je to, že se špatně vybírají doplňky k ještě neušitým šatům. Protože moje původní představa se může absolutně lišit od výsledné verze. Ale to se uvidí po dnešním dni.
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Držim palce, kočko, ať najdeš něco super ;)

    OdpovědětVymazat
  2. amazing shop :)
    adorable purse!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám dva nevlastní sourozence a ti mě pozvali na svůj maturitní ples a vždycky jsem musela nějaké plesové šaty sehnat a s mamkou jsme je půjčily někde na I.P.Pavlova, myslím že je to buď ulice Žitná, nebo Ječná. Ale vím jistě, že na I.P Pavlova je poměrně dobrá půjčovna šatů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, taky mi připadá, že co se týče výběru společenských šatů a koktejlek jsou na tom české půjčovny a salony tak celkově tragicky. Doufám, že nakonec ti to všechno vyjde ;) Psaníčko a naušničky jsou moc pěkné. Taky mám ráda jednoduchou bižuterii :)

    OdpovědětVymazat
  5. psanicko vypada super, drzim palce,)

    OdpovědětVymazat
  6. tragický výběr??? tak to nechápu tvůj vkus co sem viděla na ostatních blozích tak zejména ty holky co měli šaty ze salónů z Prahy měli jedny z nejhezčích viz a cup of style asi před měsícem publikovala post o šatech

    OdpovědětVymazat
  7. Som zvedavá na tie šaty,určite budú krásne :) A kabelka je na plesy ako šitá,idem pozrieť na tú stránku!

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že je to nejlepší nápad - nechat si šaty ušít, nejen, že budeš originální, ale budou ti i perfektně sedět. Spolužačka si taky nechala šít u jedné holčiny s oděvní průmyslovky a měla nejhezčí šaty!

    OdpovědětVymazat
  9. Sem ráda, že u nás se to tak neřešilo a nebylo povinný mít šaty. Já si koupila všechno v jednom obchodě... teda ve dvou, košili a sukni v Orsay a boty v Humanicu. I po šesti letech je vše nositelné a nezabírá zbytečně moc místa ve skříni.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá jaký budou.. Ještě že já na to mám ještě rok :)

    OdpovědětVymazat
  11. kabelka je super:) moje šaty budú síce úplne iné, než som si predstavovala, ale keďže v mojom okolí nenájdem jedinú šikovnú krajčírku, musím to akosi prekúsiť.. ale na tvoje fotky sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kika:
    Nechci se hádat, ale na těch šatech nic výjimečného nebylo. Proto taky chci šaty na míru. Ale budeš moct posoudit, jakmile budu mít šaty ušité.

    OdpovědětVymazat
  13. To psaníčko je fakt pěkný, tento článek se povedl. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si šaty objednávala z USA přes jeden butik v Praze :))) ale já měla krátké koktejlové :) chtěla jsem se trošku odlišit od těch honosných rób ostatních spolužaček :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. To psaníčko vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  16. určitě je dobrý že si je můžeš někde nechat ušít. :) ale neřekla bych, že je to tak tragický, já jsem byla zatím jen v jednom salonu a bylo to moc fajn. samozřejmě záleží i na postavě a ochotě prodavaček. rozhodně se ale něco najít dá : ) já jsem také přemýšlela o ušití ale nakonec si je půjčím. (neznala jsem nikoho konkrétního a stejně chci obrovský šaty :D který bych pak jen měla doma a nemohla si je už nikam vzít). tak už se těším až dáš fotku!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. to určitě jo. od nás si je pár holke nechá ušít v USA a poslat sem, ale já bych se bála, že mi pak nebudou. nicméně je to určitě skvělý, že nikdo nebude mít stejný šaty:)

    OdpovědětVymazat
  18. ja som tiež toto riešila na maturitu, lebo výber v salónoch bol tiež žalostný...
    potom som si dala ušiť a bola som veľmi spokojná- aspoň nikto nemal šaty ako ja :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ouč, jelikož moc dobře poznávám úvodní fotku tohoto článku, tak můžu říct, že pokud jsi byla pro šaty tady, tak se nedivím, že máš tak špatné dojmy. Je to ten nejhorší salon, co jsem viděla. Loni jsem byla v maturitním ročníku a prošla jsem tunu salonů se šatama. Tenhle byl můj první a z vlastních zkušeností nejhorší. Začala jsem vybírat šaty už v září, abych měla tu největší jistotu, že budu mít veliký výběr. Tady v tom obchodě? Nic neměli. Tohle bylo pryč, tamto bylo pryč, tohle v jiné barvě. Oni to prostě nemají a kecají. Kamarádka si tam vzala šaty, já si je vybrala někde jinde (ale měla jsem je dvakrát dražší). Obě jsme zničily šaty na stejném místě, jakoby na konci šatů jsme měly síťovinku, a ta se roztrhla trochu. Kamarádka musela mít zálohu na kauci při zničení přes 2 000,- Kč, já nic. Mě šaty vzaly v pohodě, že se to stává a mé kamarádce nevrátily peníze a ještě po ní něco chtěly. Lidi v tomhle obchodě jsou taky strašní =D Pokud si chceš ovšem ušít šaty a mít vlastní, tak neporadím. Pokud ale stále uvažuješ o půjčení tzv. typických princeznovských šatiček, tak mi můžeš klidně napsat. Poslala bych ti odkazy na skvělé salonky =)

    OdpovědětVymazat
  20. Hlavně ne šaty ze silhouette fashion ! Pokud se chcete vyhnout překvapením třeba že vám přijdou úplně jiné šaty nebo o 5 cm kratší , stresům, že za ně nedostanete zpět ani zálohu a podobným krásám !!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©