úterý

Don't let yesterday use up too much of today



Teplé dny se vypařily. Bohužel. Ne, že bych zrovna neměla ráda podzim, který přináší ideální dobu na shlédnutí filmů á la Notting Hill. Ale to pochmurné počasí přináší i pochmurné myšlenky a zasmušilé nálady.
Jediné pozitivní myšlenky, které už v tuhle dobu mám, jsou ty na nákupy vánočních dárků. Asi si pomyslíte, že jste zrovna narazili na největšího blázna. Možná ano, ale kamarádky nakupují dárky už od července. Takže zase až tak divná nebudu. Navíc strašně ráda obdarovávám své blízké a tím jim dělám radost. Proto taky začínám s nákupy už v říjnu :). Krom toho už teď počítám kolik krabic a krabiček pořídit, abych dárky hezky zabalila.  Jsem ráda předpřipravená, než abych sháněla jako většina mužů dárky až den před 24.prosincem.
A teď hurá do toho sychravého počasí vstříc město. 
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Jee mas krasny kabatek i dziny! Odkad? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s těmi dárky jsme na tom stejně. Celý rok si průběžně zaznamenávám nápady, co by se komu mohlo hodit. Většinou nakupuji dárky v internetových obchodech a to i přes rok. Takže když tam uvidím něco, o čem si pomyslím, že by to mohl být dobrý dárek pro někoho na Vánoce, tak si připíšu na seznam dárků další odkaz :) A pak nemusím na poslední chvíli vymýšlet, co komu dát. Dárky nakupuji též od října, ale to hlavně kvůli financím. Neoplývám tolik penězi, abych mohla všechno nakoupit v prosinci. A šetřit moc neumím, takže toto je pro mě dobrá varianta, jak koupit i dražší dárky :) A že jich taky kupuju...obvykle tak pro 12 lidí, samozřejmě pro některé z nich to není třeba jen 1 dárek.
    A pak mě taky baví objednávat dárky pro Petrovu rodinu :D On sám nikdy nic pořádného nevymyslí a mě to baví, takže to pak splní svůj účel :) A on má konečně dárky dřív než na poslední chvíli :)

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja uz idem nakupovat darceky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny kabatek :) Taky uz kupuju vanocni darky ted ;D Haha

    OdpovědětVymazat
  5. My pretty Ceady, I love your coat :)
    Have a nice day

    OdpovědětVymazat
  6. Já podzim mám velice ráda. :) Ano je to pochmurný období,ale i tak nevím proč mám k němu nejblíže... Taky začínám už shánět dárky a přemýšlet jak je zabalím.. Pro maminku už něco mám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. s počasím som na tom úplne rovnako ako ty a neustále sa pokúšam mať niečo na práci, aby som sa nezamýšľala nad vecami, ktoré mi spôsobia pokles nálady ...

    OdpovědětVymazat
  8. ja tento rok nekupujem darceky...len nejaku drobnost pre host family...som celkom rada len mam stres ze co ak sa darceky nebudu pacit....inak v pohode moji rodicia bezne nakupuju a balia darceky pre nas 24 okolo obeda...a potom reveme ze nemame vsetko co sme napisali :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež chcem už začať nakupovať darčeky.Najlepšie by som však nakúpila sama,tak dúfam že s triedou niekedy do Vianoc pôjdeme do mesta :D
    Inak,máš úžasný kabátik! Odkiaľ? ;) Tá farba je na jeseň perfektná!

    OdpovědětVymazat
  10. Jany: koukám, že se ve všem schodujeme.
    Co se týče přítele, tak mu s dárky vždy musím pomáhat a nakonec je kupuju já :D. A co se týče rodinných příslušníků, tak u mě se ten počet vyšplhal na 15ku :D. A to nepočítám kamarády. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ten kabátek je úžasnej, akorát ty džíny se mi k tomu moc nehodí :) Nad dárkama taky už občas přemýšlím, ale trvá mi hodně dlouho vymyslet něco vjodnýho :)

    OdpovědětVymazat
  12. No ty volný džíny se ke kabátku vůbec nehodí, na tvou postavu by byl možná lepší i jiný kabátek

    OdpovědětVymazat
  13. ta barva kabátku i svetříkuje je staršně pěkná..sluší ti:)

    OdpovědětVymazat
  14. heja neříkala jsi že by každy blogger neměl mít fotky se zrcadly ? xD

    OdpovědětVymazat
  15. Já už mám pár dárků na Vánoce nakoupené, strašně se na ně těším. Je lepší to nakoupit teď v klidu, než na poslední chvíli. A moc ti to na sluší, kabátek je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tekk-Princess-Dee:
    to víš, že jsem to psala. Taky to byl článek, ve kterém jsem kritizovala svoje vystupování na této stránce :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já také nakupuji dárky s předstihem :) Ne vždy se mi ale všechny nakoupit včas podaří. V loňském roce jsem poslední dáreček kupovala 22. prosince :D Letos jsem si napsal seznam tipů, tak snad se mi předvánoční nakupovací deprese vyhne:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já si už dokonce dnes koupila VÁNOČNÍ speciál časopisu Překvapení :D A když si tak listuju vtěch receptech na cukroví, sbíhají se mi dost sliny! Sice to budu péct hlavně pro Peťu, (nechci po Vánocích vypadat jako koule:D) ale to mi vůbec nezabrání v tom požitku z pečení cukroví :) Mňáááám! :) Že bych si upekla jednu várku zkušebních vanilkových rohlíčků už teď? :D

    OdpovědětVymazat
  19. o pečení mi ani nemluv :D, letos jsem si řekla, že v rámci dokonalých vánoc a taky pro blog (:D) vytvořím alespoň 8druhů cukroví :D. Tak uvidíme, zda-li to dodržím :)
    Takže klidně bych do toho zkušebního pečení šla :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je fajn, aspoň nebudu sama :D A říkala jsem si, že se možná letos inspiruju u Taralynn na http://undressedskeleton.tumblr.com/, neboť ty dobroty, co tam má! A hlavně je to zdravější než typické české cukroví :)
    A taky jsem si říkala, že zkusím více druhů, ale v menších dávkách. Nepotřebuju mít zásobu až do února :D
    Tak uvidíme, jak to letos dopadne ;)

    OdpovědětVymazat
  21. závidím Ti, že jsi zodpovědná a už dárky skoro máš. Já jsem jako ta většina mužů.:D Zato můj "muž" už má dárky snad od dubna. :D :) Dárky taky ráda dávám, ale i ráda dostávám. :) Už se tak těším na Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  22. závidím ti tvoji barvu vlasů !!!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©