pátek

Easier said than done

Nedávno se mě někdo ptal na mém formspringu, zda-li někdy nemívám krizi, co se psaní a blogu týče. A abych se přiznala, tak právě nyní ji mám. A myslím, že to je rozpoznatelné i Vámi samotnými. Takže doufám, že přes víkend načerpám sílu a budu zase aktivní, jako před tím. :) Nerada bych totiž dopadla tak, že bych přispívala jen jeden článek týdně. Ale třeba by alespoň ten jeden článek za něco stál. Taky pravda :).
A mé hodnocení SMOKEY EYES set od CATRICE už brzy. Zatím můžete posoudit sami, jak se Vám kouřové stíny líbí na mně. I když je pravda, že nejdou moc vidět.
Prozatím se s Vámi loučím. Mám před sebou velké uklízení pokoje :D (viz. foto :D)...
P.S.: Právě jsem se dozvěděla, že už v listopadu příjde na trh nová edice od essence :).. (více v celém článku)

A když už jsem se tak rozpovídala. Tento týden jsem dostala výplatu a tak jsem se zase vrhla převážně do internetových nákupů. Musím říct, že to rozbalování krabic plných igelitů je opravdu kouzelné :D. Kdyby mě někdo natáčel, tak bych vypadala přesně tak, jako když mi bylo 5let, při rozbalování dárečků pod stromečkem s tou upřímnou radostí. Je zvláštní, že dnes už mě více těší dárky od sebe samotné, než-li ty, od přátel a blízkých. Určitě to bude tím, že každý víme, co se líbí většině dětem, ale už nikdo neví, co potěší dospělé.  A nebo taky je to tím, že se už neumíme radovat z maličkostí, že bychom měli jen hřejivý pocit z toho, že si na nás někdo vzpomněl a obdaroval nás tak, abychom měli radost.
Ale zase jsem odbočila. Chtěla jsem tady psát o tom, jak jsem si objednala kosmetické palety a taky do zásoby sadu kosmetický štětců :). Nemohu se dočkat, až budu rozbalovat tuhle krabici :).
A kdybyste mě snad chtěli obdarovat, tak bych se určitě nezlobila za knihu o líčení :D. (Doufám, že si tohle přečte můj přítel) :D
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Wááu .. Tak tohle ti fakt sluší;) Kóóča ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci návod prosím prosím! :D A ještě otázka, kolik stály? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Léa:
    návod i cena bude uvedena v recenzi :)
    myslím, že budete všechny mile překvapeny :)

    OdpovědětVymazat
  4. niekomu to tu veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš nádherné oči a to líčenie k tomu je veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že ti tohle líčení sluší děsně moc.)

    OdpovědětVymazat
  7. :D Já jsem ted nakupování zase tak nějako mezila..:D ale snad brzo zase rozjedu! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to takhle sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Neskutečně ti to sluší, fakt!:)

    OdpovědětVymazat
  10. No, jeden článek týdně je pohoda. Řkla bych, že raději dva týdně než dva denně.

    OdpovědětVymazat
  11. po tých tieňoch škúlim už dlhú dobu.minule som si robila poriadok v šminkácha vyhodila som uplne všetky tiene lebo boli staršie ako tri roky,nechala som si len na pamiaktu tie z dovolenky ako spomienku ale na oči to užveru nedám škoda :( super farby

    OdpovědětVymazat
  12. dúfam, že kríza čoskoro prejde :)
    a očká máš krásne urobené :)

    OdpovědětVymazat
  13. Líčení ti sluší..! :) Já myslím, že radost z toho, že si na tebe někdo vzpomněl a někdo ti něco nadělil by měla přetrvávat.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ach jak já ti ty vlasy závidím!!! ;)

    http://suzirai.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Kdy příjde ta upíří kolekce Essence na trh?;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kolekce vypadá nádherně :) Už se na ni těším :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ach, absolutne rozumim, miluji ten pocit, kdy mi prijdou krabice a ja je rozbaluji <3 pote je vsude halda neporadku z toho a ja si mezi temi krabicemi zkousim a testuji nove veci :DD

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší, mně se tvar tvých očí vždycky líbil a těším se, co tu najdu příště. Jo a taky jsem pro návod ke smoky eyes :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©