pondělí

the First Birthday of my Blog

Dnes je to právě rok, co mám možnost sdílet svoje zážitky s Vámi pomocí blogspotu. 
Musím říct, že se mnohé za tu dobu změnilo. Nechci se tady rozepisovat.... Ale jedno zůstalo stejné... a to, že jsem vděčná za každého dalšího člověka, který mi během té doby přibyl.
MOCKRÁT DĚKUJU, že zajímám už 800lidí!
 (Byl to totiž můj tajný sen, kterého jsem za ten rok chtěla dosáhnout.)
A tak jsem si k dnešku nadělila  kytičku a k tomu citrónový muffin :). A Vám během tohoto týdne také něco dám. Ale prosím chvilku strpení. Musím Vám ten dárek nejdříve zabalit....
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. HAPPY BIRTHDAY TO THE BLOG AND FOR MANY FASHIONABLE BIRTHDAYS TO COME

    kisses from L.I.W.

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko najlepšie k blogo-narodeninám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, konečně ses dočkala a zaslouženě ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji ti vše nej nej nejkrásnější a nejlepší. Tobě i tvému blogu. A čtenářek ještě jednou tolik...minimálně ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. haa, všetko najlepšie!! :DD happy burthday... mňam ten muffin. :) a gratulujem z 800 followers, zaslužiš si to máš skvelý blog

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k tak vysokému číslu, k tomu, že tě to stále baví :) a přeji, aby to tak bylo i nadále .)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak všechno nejlepší, přeju tobě i blogu hodně dalších povedených postů a dalších příznivců :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem :) Rada sa tu vraciam a citam recenzie a vsetko okolo toho, len tak dalej :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je milé ten muffin! Gratulujem k prvému rôčiku! Dúfam,že tu vydržíš ešte veľmi dlho,lebo tvoj blog sa nedá nahradiť nijakým iným.Prajem ti minimálne raz toľko čitateľov,ako máš teraz a veľa milých komentárov Ceady :))

    OdpovědětVymazat
  10. krásný jeden rok :) doufám že jich bude mnohem víc!! :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k prvnímu roku!! :) A samozřejmě Ti přeji další úspěšné roky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno nejlepší a hodně úspěchů s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tak to je super. Snad tu s námi ještě dlouho budeš!:)

    OdpovědětVymazat
  14. jéé, ten muffinek je roztomilej! :D gratuluji k odblogovanému roku! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. My počkáme! :) A všechno nejkrásnější! Jsi úžasná, že za tak krátkou dobu tolik lidí..:) moc ti to přeju!

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám, že ten dárek dáš úplně všem.. chceš napsat moji adresu?:D
    Ne vážně, blahopřeju ti, jsi hodně úspěšná.

    OdpovědětVymazat
  17. Doufám že těch osmset se ještě několikrát vynásobí ;)) Je to tu hrozně fajn, a za to jak pořád přidáváš příspěvky tě obdivuji ;)

    OdpovědětVymazat
  18. teda, 800 je hodně a ty si je zasloužíš, tvůj blog je super! Všechno nejlepší nebo jak to mám nazvat, prostě blahopřeju :)

    OdpovědětVymazat
  19. Přeju ti všechno, co si přeješ! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji :)! A přeji spoustu dalších let na blogu :)!

    OdpovědětVymazat
  21. Moc gratuluju! Jsi šikulka a tvůj blog je jeden z těch, co nejvíce navštěvuju..! :)

    OdpovědětVymazat
  22. veľmi pekná tá prvá fotka:) a všetko najlepšie! ♥

    OdpovědětVymazat
  23. všetko najs a prajem ti ešte veľa takých dobrých blogových postov. :-) prvá fotka krásna.

    OdpovědětVymazat
  24. Ceady, tvůj blog je super. Doufám, že těch narozenin budeš slavit ještě spousty :)

    OdpovědětVymazat
  25. Všechno nejlepšé!:-* doufám že tyto narozeniny nejsou poslední:) a mam chut na ten muffin :D!

    OdpovědětVymazat
  26. Cadynko,já ti také přeji vše moc nejlepší k výročí blogu:-) ...Doufám, že tě už brzo uvidím, Tavá Shayma

    OdpovědětVymazat
  27. Že já zase na něco zapomněla. Měla jsem teď toho moc

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©