středa

GIVEAWAY

Nejsem si jistá, kolikátou giveaway uveřejňuji. Ale řekla bych, že by se to dalo napočítat na prstech jedné ruky. A tak doufám, že Vás tentokrát potěším svým výběrem. A tím je Boogie Board, základní typ, který je na trhu k dostaní za 999korun . Přesně tak, jak ho vidíte na fotografii. (Myslím, že po dlouhé době giveaway pro obě pohlaví).. Vy, kteří netušíte, o co se jedná, přikládám odkaz na českou stránku TADY, abyste si o tomhle šetřílkovi trhacího papíru mohli přečíst více.

PODMÍNKY GIVEAWAY:

1) být mým pravidelným čtenářem veřejně pomocí síť přátel Google
2) napsat svůj email
3) být z Česka nebo ze Slovenska 

SHARE THIS POST

152 komentářů:

  1. nicola3@seznam.cz
    Netuším co to je za věcičku, ale za pokus to stojí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee to je super!! :)))

    sisimc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná giveaway a hodně úspěchů do dalších let! :) tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Jsem
    2) coralina.bouton@seznam.cz
    3) Samozřejmě jsem :D

    Skvělá giveaway, originální! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera!
    stranecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vyzerá zaujímavo! :)

    gemina.rau@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Ano :)
    2) petra.smrzova@email.cz
    3) ČR :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1)ano
    2)Zelenkova.Tereza@seznam.cz
    3) Čr

    OdpovědětVymazat
  9. Wow .. ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. to vypadá skvěle , perfektní nápad!
    petulka.cervikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. super giveaway ty jo!

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. :)
    supergirl.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Oh,Boogie tabletek! Musím mít!

    littlevanillivi@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  14. skvely napad:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je úplně skvělá giveaway!
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Panejo, to je úžasný! To chci.
    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. jé :)
    urbanova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. zajímavá giveaway... :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. To je supaa ! :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Super výhra! :) Sestra si ho přeje, tak snad se mi poštěstí a budu ji ho moct dát :))

    M.Boudna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tyjo,to ani nevím,že něco takového existuje :D :)

    lenie095@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tak pokud by se mi to povedlo byla bych neuvěřitelně šťastná :))

    Pravidelným čtenářem jsem :))

    terezkaruby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. skvělá giveaway! :-)
    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrá cena!
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Wow, zajímavý nápad. :)

    veruska.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. zajímavé :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. to je úžasný :)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. skvělá giveaway :-)
    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je super giveaway!

    mikulcova.julie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. atina.kiriakovska@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  31. Vše splňuji ;) Výhra je super!

    barka.lakoma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. krásná giveaway..:)
    anda.17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Viděla jsem hodně giveaway, ale žádná nebyla s takovým super dárkem! Doufám že se ostatní inspirují :)

    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ty jo, vážně parádní výhra!!! :)) Tohle je skvělý, bez zbyteční tuny vyhozených papíru (a následně častějšího vynášení koše).. :D Sleduji už dlouho. E-mail- Deedenisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. tak tohle je fakt úžasná výhra ! sakraa kdybych tak měla štěstí :(
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Fuuuha to je aka skvela vyhra :)
    artik.zuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. samozrejme že sledujem :) ..
    fredyqa@azet.sk

    Dobrá giveawayyy <3 :) ..

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělá giv! :)

    truongova.huong@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. jéééj! neviem čo to je,ale určite je to dobrá vecička! ešte nikdy som nič nevyhrala,tak dúfam že aspoň u teba budem mať šťastie :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Super giveaway
    thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Áno :)
    2. neznamaautorka@email.cz
    3. Jsem češka ;) :P

    OdpovědětVymazat
  42. Máš můj respekt a smekám. Nejhodnotnější dárkomat, co jsem viděla!
    blacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Velmi zajímavé :)...

    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduju už dloooouho :)
    majdule(at)gmail(dot)com
    ČR ;)

    OdpovědětVymazat
  45. Už jsem dávno tvůj čtenář, máš skvělé posty !
    Jsem z ČR.
    MonikaViskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. téééda,takový giveaway! super!
    stastna97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělá giveaway!!
    anykad92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Super giveaway! :)
    makynahavik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Skvělé :)
    tynka.22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Nápaditá giveaway :)

    lenulla.cergeova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Skvelý giveaway ;)

    saska.rackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. bernaskovabarbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  54. Ježiš to strašně moc chci!!! Prosím! Prosím!!!

    d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Úžasná tabulka..
    sleduju :)
    prima.evicka@seznam.cz
    souhlasí!

    OdpovědětVymazat
  56. sleduji, jsem z česka :)

    slecnamichel@gmail.com

    doufám, že vyhraji, cena nádherná a nikdy jsem nic nevyhrála :D :))

    OdpovědětVymazat
  57. sasulkape@gmail.com

    Vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  58. Podmínky splňuji:) A tohle musím nustně mít:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. mata.mitrova@gmail.com :]

    OdpovědětVymazat
  60. Wow, Ceady klobouk dolů, tohle je tak užasná věc a u tebe se dá vyhrát!dobrej nápad!
    slecnafotografka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. čtu už od blogu.cz, tak proč to nezkusit ;)
    klara.vlaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Roztomilé:)

    stachovaaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. zaujimave :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Skvelééé
    x-elis-x@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  65. Taketo hracky ja mam rada, drzim si mega palce :D

    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. 1) Jsem, však víš:)
    2) lehnertova.eva@gmail.com
    3) ČR

    Kéž by to vyšlo..:

    OdpovědětVymazat
  67. Super:)
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. krásná giveaway!

    valhrubesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Teda to je zajímavá věcička, nikdy jsem o tom neslyšela :)

    lucie.vejmolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Téda, to je pardání GA:-)

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://Luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  71. Ty máš vždycky super originální nápady na dárky do giveaway ;)..
    Všechny podmínky splňuji, a tak už jen JitusBeranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. wow..výborný nápad..:)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. ty joo _:)
    hakatoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Super!! :D :)
    lollipop11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Klobouk dolů,super výběr ;)
    Teres.spurna@seynam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. 1) splňuji
    2) Nokedle.iva@gmail.com
    3) ČR

    OdpovědětVymazat
  77. martyna.svecova@seznam.cz
    :)skvěléé:)

    OdpovědětVymazat
  78. tak to je super, připomíná mi tabulku co jsem měla jako malá :-D. Jinak tvůj blog čtu pravielně, recenze na kosmetiku patří mezi moje oblíbené. Tak jen tak dál :-)
    rybnickovaiva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Sleduji tě delší dobu. Tvůj blog je super.
    I.Like.Serials@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. K.Emily@seznam.cz

    zajímavá a praktická věc. když si představím, kolik papírků by mi přestalo poletovat po pokoji... he :)

    OdpovědětVymazat
  81. Teeda blog sleduju už přes rok, ale kvůli týhle zvláštnosti jsem se až teď rozhodla stát se oficiálním stalkerem :D
    dancamarkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. můj e-mail: zajickova.lucie@gmail.com

    super věc!:))

    OdpovědětVymazat
  83. vše splněno ;) hodně zajímavý dárek :)

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Nice ;)
    martinka.konova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Ju, tak já zkouším štěstí :-)
    shakidays@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. vidím teda prvý krát, ale vyzerá to super :)
    mail: monicainessence@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. miska.a.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Skvělý :)
    misa.novotna@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  89. v životě jsem o tom neslyšela, ale určitě by se to hodilo do rodiny! :) konec vzkazům na lednici! :D

    e.kuhnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. To vidim poprvé, ale zaujalo mě to :))

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. No jasně!

    verca.nesver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. to je skvělý, to by se mi hodilo :)

    pavlina.jagrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. O této věcičce slyším poprvé:)

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. jee, to je pecka, takú tabuľku vidím prvýkrát...tak skúsim šťastie :)
    1. som
    2. ivqua09@gmail.com
    3. som

    OdpovědětVymazat
  95. Vypadá to krásně.
    stylistka.dvorakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. oprava mail je stylistka.dvorakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Vůbec nevím, že něco takovýho existuje :)) SUPER
    hugggo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. waw, toto chceeeem! :D

    werrrka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. jéé a já si říkala na FB co to je, tak to by me nenapadlo, nikdy jsem nic takového nevidela :) to by se mi hodilo! :D

    mch.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Ačkoliv jsem o Boogie Boardu do dnešního dne nikdy neslyšela, určitě ho nutně potřebuju. :-)
    designeclectic@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Jééééé, takovejch lidí už, to je bez šanceeeeee, pffff.
    moravcova.j@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Wow,skvělá giveaway :)!

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Super ! Musím říct, že by se mi tahle vychytávka hodila ;)
    nika.skoupa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. wow. :) super blog a ešte lepší giveaway.... nikdy nič nevyhrám.. :D
    missmichaela5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. super :)
    verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. jůůů

    diana252@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  107. tak to je pecka, kiezby som to vyjrala ja :)

    kata.k@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  108. prosím at jsem ta stastna... :)

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Tak to je nádhera! Kéž bych mohla také vyhrát.. :)

    barus.vyklicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Však jasné že jsem ;)) I na FB :)
    aninka001@seznam.cz
    A ano jsem z česka :)

    OdpovědětVymazat
  111. to je super!

    cruella-de-vil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. 1.) samozřejmě:)
    2.) smile.natallo.grin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Tak do toho jdu :D
    lucie-honest@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. veronika.vymazalova1997@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. mariana.pechackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Tak toto je super:)
    lenworld@email.cz

    OdpovědětVymazat
  117. týjooo to je super :)
    všechno splněno!
    a email mám na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  118. hedvika.ruzickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Jsem z česka, jsem tvůj follower (to přeci víš) a email taky znáš, ale ráda ho znovu napíši:)
    geeinkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. ira.seinerova@gmail.com
    Česká republika ;)

    OdpovědětVymazat
  121. magnifity@seznam.cz
    - tvoje "sledovatelka" z ČR :D

    OdpovědětVymazat
  122. Tak tohle je pecka, pro někoho jako jsem já, pro někoho kdo pořád a stále čmárá kamkoliv :)
    misae3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Yes :)
    nikiss.s@email.cz
    Jsem :)

    OdpovědětVymazat
  124. wow!
    kristinka.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Jů já chci bejt šetřílek papíru! :D
    henlity@email.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©