sobota

Grimacing

A co Vy a vaše grimasy? :):D
Podle všech jsem na xichtění expert. Ono není čím se chlubit. Protože když se mi něco nezamlouvá, tak má mimika prozradí vše, i když má snaha zamezit jí je veliká :D. A o to více se děsím vrásek. Tedy až po tomto týdnu. Ve středu jsem se probudila  a se zděšením jsem začala lítat po domě. Ne tedy, že bych se vznášela na koštěti. Ale důvodem bylo to, že jsem objevila na čele tři hluboké vrásky. Naštěstí ty rýhy po hodině zmizely. Takže z vrásek se vyklubaly otlačeniny od polštáře :D. Ale co kdyby :D...  Nikdy nevíte, kdy se proudíte a ty "otlačeniny" Vám zůstanou už nastálo...
Jak dobře víte...Jsem věčný optimista a hlavně ironik :D.



FOTO 1 (what) nechápu
FOTO 2 (awrr) hra na to "kdo má větší hrábě"

FOTO 3 (oooo) ?normální
FOTO 2 ( ok!)  "sejdeme se pod mostem, brácho"
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. ja mam kruhy pod očima jak duchodce :D tak použávívám nějakej make-up od garnieru a potom to vypadá jako normální kruhy pod očima :D a to ooooo ti fakt sluší! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jehehe, super fotky :)
    Awrrr je jednoznačne najlepšia :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  3. Haha,vrásky od podušiek :D To ja som sa včera zobudila s otačeným gombíkom na tvári!

    OdpovědětVymazat
  4. taky mi to řikaj :D i když se to snažim držet na uzdě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, dobré grimasy! :D
    Docela jsi mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  6. moje grimasy jsou většinou dost příšerné!:)

    OdpovědětVymazat
  7. super ksichtíky, taky se pořád ušklíbám. budeme pěkně scvrklé za pár let.:D

    OdpovědětVymazat
  8. :D nenávidim otlačeniny od polštáře!! člověk si vždycky připadá jako mentál..:D

    OdpovědětVymazat
  9. No ty se tedy umíš ksichtit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky zvládám svou mimikou dát jasně najevo, co si myslím.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se stává a pak občas se divím,co jsem na poprvý přečetla :D,na článku se pracuje :)

    OdpovědětVymazat
  12. hrábě prej :D:D seš roztomilá:P
    já se ráda xichtím do webky:D:D

    OdpovědětVymazat
  13. http://purplemonkeylove.blogspot.com/
    Look and please make you're friends look at it ;)
    :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©