středa

I look forward to go shopping

Určitě si pamatujete, jak jsem psala o tom, že se delší dobu snažím o to, abych měla bílé zoubky. A řada z Vás mi doporučila White Pearl. Tak uvidíme, zda-li bude účinkovat. A tak jsem si pro lepší účinek pořídila rovnou dvojité balení :). Snad to nebudou vyhozené peníze.
 A když už mluvím o nákupech kosmetiky, trpím na suché vlasy a Sea of Spa je teď mým dalším přírůstkem.  Tak uvidíme, zda-li se mi tyto výrobky osvědčí.
/zakoupeno v e-mrtvemore /
Teď mám ale v hlavě návštěvu Klárky a zítřejší společné nákupy :). Tak uvidíme, co dalšího si na sebe pořídím. Pomalu mi zase příjde, že mám prázdnou šatní skříň, ale možná je to spíš tím, že mám většinu  v prádle :D.
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. celkom ma zaujíma či white pearl pomôže to by som aj ja rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  2. si ako môj manžel, včera prišiel s vetou, že nemá tričká s dlhým rukávom, po otvorení koša na prádlo, sa ich zrazu objavilo :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. potom daj vedieť či to funguje a budeš sa nám potom usmiať do foťáku pekným bielim úsmevom :)

    OdpovědětVymazat
  4. hezké fotky :) mimochodem, na blogu už mám zveřejnění ten magazín ,) měj se hezkyy !

    OdpovědětVymazat
  5. víš, že Ti závidím, že máš vlasy suché. mě se mastí a je to něco příšerného! denní mytí už mě přestává bavit.. :/

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo..taková úžasná barva vlasů^^
    já bych raději trpěla na suchý než na mastný vlasy:S:D
    sem zvědavá jak dopadne to bělení!

    OdpovědětVymazat
  7. Mě white pearl skoro vůbec nepomohl a to nemám nějaké žluté zubiska. Objednala jsem si teď ale pásky crest na bělení. Na ty slyším samou chválu. Dokonce je používá Petra z Lovelyhair a má krásně bílé zoubky.

    OdpovědětVymazat
  8. tiez by som odporucila ten Crest, pekne vybieli a je to rozhodne pohodlnejsie.. ale pri vsetkych druhoch bielenia treba ratat s pekelnou citlivostou zubov, na teple, na sladke, na vsetko... co uz, pre krasu sa trpi :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na tyhle 2 recenze se taky moc tesim, mam taky suche vlasy a beleni zubu, ktere opravdu funguje, se vzdycky hodi:)

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na recenzi, hlavně co se týče white pearl. Já jednou za měsíc používám na zuby kypřící prášek, ale zuby dlouho bílé nemám :D

    OdpovědětVymazat
  11. ja sa trochu bojim pouziavt tieto bielice na zuby aby som si neznicila sklovinu..daj vediet ako si zbledla :D

    OdpovědětVymazat
  12. keď sa s tým niekde stretnem, určite dám na tvoje odporúčanie, dokonca som si to zapísala do diára, pretože niečo podobné, čo by mi troška skrášlilo zúbky hľadám tiež :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak pak napiš jak ti to zoubky vybělilo. Taky něco podobnýho shánim, ale nechci vyhazovat peníze za něco co nefunguje :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozně by mě zajímalo, jestli máš zoubky bělejší, jestli to funguje.)) Nemohla bys prosím potom udělat nějakou recenzi? Mám tvoje recenze děsně ráda:)!

    OdpovědětVymazat
  15. Nafoť si určitě zoubky před a pak po a hoď to sem ;-) Jsem strašně zvědavá, jestli to pomáhá, tak bych si to taky pořídila (ale chudák moje peněženka no...).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©