sobota

INSPIRATION // LØV


Pro dnešní dopoledne mám tady pro Vás  inspirativní video :).

Dost jsem váhala nad dárky na Vánoce a nakonec jsem pořídila obaly na telefony, kterými se snad nedá nic zkazit :).
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Wow, to je fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. S tou vodou! Ach! A jak na konci křičí uplně jsem si připadala špatně,co jsem ji provedla :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je drsny!!!nejvic se mi libi jak jede po vodě:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ách♥! To je skvělý :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná Kate, do toho hraje Čajkovskyi a ta příroda a ty hadříky. Super.

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvělé. Ale je to takové strašidelné, já se toho bojím! :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektné video.. a tie jej oči, uff... krása :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©