sobota

It is the shadow, not dirt


Slibovala jsem Vám beauty-videa. Doufám, že svůj slib dodržím. Prozatím každý den zkouším něco nového, abych vymyslela, co vlastně natočit..... A zda-li to bude mít vůbec smysl.
Je zvláštní, že teprve až teď jsem přišla na to, že mi sluší zelené stíny. Ale možná mi slušely z toho důvodu, že jsem se malovala večer a při večerním světle jednoduše vše vypadá lépe, než-li za dne. :D
Nebudu nad tím spekulovat. Přesto jsem chtěla říct, že jsem po dlouhé době šťastná. Není to jen tím, že jsem schopna nalíčit se :D. I když něco na tom bude :D. Protože ještě minulou zimu jsem se pokoušela poprvé o kouřové stíny a dopadlo to tak, že jsem vypadala, jako bych snad položila celý obličej do popela :D. 
Ale naštěstí s těmito be-chic stíny jsem ještě tak nevypadala.

P.S.: Po vyfocení fotky jsem strávila dalších dvacet minut před zrcadlem nad zkoumáním svého krku, protože na fotce to vypadá, jako by mi byla hygiena cizí :D. Ale potom jsem přišla na to, že za to bylo škrábáním :D( pravděpodobně :D...) a taky stínem, přestala jsem si zkoumat krk, protože hnědý flek se ukázal opravdu jen na fotce :D.
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Ta paletka stínů je skvělá!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně krásná fotka, moc Ti to na ní sluší. Vypadáš tam jak nějaká dáma :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš krásne oči, skutočne ... :)

    OdpovědětVymazat
  4. jojo, oči máš fakt krásné. :) na videa se těším a neboj, rozhovor dám o prázdninách do kupy, už musím!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zelená sluší zrzkám. Zajímavě vyčesané vlasy.

    OdpovědětVymazat
  6. kebyze si chcem kupit takuto paletku tienov, asi by som objednavala z ebay-u, maju tam naozaj velmi lacne

    OdpovědětVymazat
  7. Tá prvá fotka je proste neskutočne, neuveriteľné nádherná ! a svedčí ti to :) a teším sa na videá :)

    OdpovědětVymazat
  8. TADY TI TO HROZNĚ SLUŠÍ !!!!!!!!!!!! božeee :))

    OdpovědětVymazat
  9. jsi nádherná na tý první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  10. takto ti to opravdu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně ti to tady sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. na fotce nahoře ti to moc sluší :) máš úžasnou barvu vlasů :D

    OdpovědětVymazat
  13. wow, tady vypadáš krásně!!:)))
    A to na tom krku mi spíš připomíná modrák!:D))

    OdpovědětVymazat
  14. máš peknú tvár a super ti idú ryšavé vlasy

    OdpovědětVymazat
  15. Přidávám se s trapným, ale pravdivým komentářem. Moc ti to sluší ;). Ty vlásky máš krásně upravené a oči kočičí ;) mňau :D.

    OdpovědětVymazat
  16. krásné fotky, super blog!

    OdpovědětVymazat
  17. tak tady ti to strašně sluší!!
    a ta paletka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  18. nádherná fotka, fakt ti to moc sluší :) a ta paletka vypadá skvěle, vlastně celý ten web, co jsem koukala, asi si taky něco objednám :)

    OdpovědětVymazat
  19. wooow, krásnka!!

    Na mém blogu probíhá GIVEAWAY!
    Zúčastni se.)
    http://thetasteofmyfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Moc si pekná na tej fotke ...no jo ...a tie tvoje vlasy

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší a ta paletka je boží...
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  22. tyyyjo..ja padnu.tady si neuveritelne nadherna! ten uces nos!,))
    moelleuse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. já bych si toho stínu vůbec nevšimla :D .. ta paletka stínů je boží, ikdyž v mém případě úplně nevyužitelná :D .. ale ty odstíny té fialové jsou bezva :)))

    OdpovědětVymazat
  24. I love your hairstyle it fits you perfectly :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ta fotka je vážně nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Na týhle fotce jsi opravdu krásná. Moc ti to sluší. Jen bych možná být tebou ještě lehce namalovala rty.
    P.

    OdpovědětVymazat
  27. perfektní fotka, moc ti to sluší. ty stíny Ti závidím! :) a to že umíš kouřové stíny taky. šup sem s videem! :)

    p.s.: toho fleku bych si vůbec nevšimla. :D

    OdpovědětVymazat
  28. na video se těším. že je umíš jsem usoudila sama. a taky vydedukovala z toho, že jsi je loni neuměla (ještě). každopádně Ti to moc sluší. a prosím o foto se zelenými stíny. ;))

    OdpovědětVymazat
  29. uáá, vypadáš nádherně!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©