úterý

BETTER LATE THAN NEVER


kalhoty H&M, košile excelent 

Na dnešní večer jsem si připravila menší outfit-post, ve kterém jsem Vám chtěla ukázat mou novou košili. Jsem na košile vysazená a tahle mě na první pohled okouzlila krajkami. Ale asi by bylo poněkud zvláštní rozplývat se tady na košilí, když je řada zajímavějších témat, než-li oblečení :D.  
Krom toho, že jsem včera večer vyhlásila na facebooku giveaway, mám pro Vás už vybranou cenu do giveaway tady u mě. A nebojte se, nebudete muset like(ovat) sponzorské facebook stránky ani upisovat duši ďáblu. Ale dost o dárcích.... Zatím vás tedy nechám v napětí a příští týden bych mohla vše odstartovat :). 
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Já tu košili chci!!!!!!!!!!
    I ty džíny :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta kosile je skvela, zapnuta ke krku by imo vypadala jeste lip ,)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná košile ! :) Moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  4. krásna a rafinovaná ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná a sluší ti! V kombinaci s džínama vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta ti sedne,je krásná :)!

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera.. tak ta košile je božííí!

    OdpovědětVymazat
  8. musim se připojit k holkám..moc ti to sluší..nechceš hodit celý link na tu halenku/košili?já jí tam totiž ani nevidim:-D jinak tohle ti sluší daleko víc než hadry z HM-ka ;) /myslím tim třeba prapodivné šaty../

    OdpovědětVymazat
  9. :D tak na tu Asiatku sem koukala a mezi náma když srovnám fotku tvojí a její-sluší ti to daleko daleko víc než-li jí:) fakt :-) už se těšim až se ti košile omrzí a já si jí budu moc koupit v tvém obchůdku:-D /jen doufám, že tam narvu má nemalá prsa:D/

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásná, ale ale asi bych pod ní dala halenku..

    OdpovědětVymazat
  11. :-D no nemam pocit, že má prsa mají cca.80 cm:D ale tak nějak to do toho měsíce pořešim:-Dtřeba nebudu mít na jídlo a zhubnu:-D

    OdpovědětVymazat
  12. ale jaká blbost :D mam problém:D mám taky 90+ :D cca. 75/80 C ale tak řikám :D bude na nájem, nebude na jídlo a hned se do toho budu vejít:D

    OdpovědětVymazat
  13. Perfect shirt!!! Looks very nice on you!

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná košile, sedne ti! :)

    OdpovědětVymazat
  15. tahle košile ti strašně sluší a mně se strašně líbí!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. jeej velmi pekna kosielka

    OdpovědětVymazat
  17. Blúzka super a ty v nej krásna ako vo všetkom :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, košile je krásná. Mám pro ně v poslední době taky slabost :) Jinak mockrát děkuji za milý komentář a follow ;) Moc si toho vážím.

    OdpovědětVymazat
  19. very nice blog:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©