pondělí

My face? Your face? Our face?


Nebojte nezakládám novou kampaň "Spasme naše tváře" nebo "Mějme se rádi takoví, jací jsme". Přesto, myšlenka by to nebyla špatná :D. Ale určitě novinkou by nebyla. A tak tedy žádnou kampaň nezakládám a ani založení nechystám.
I když.... navozuje mi to myšlenku, kterou mi neustále předhazujete... V dnešním kritickém světě je těžké uspět. Jak se říká:"přežijí jen ti nejsilnější". Což si říkám denně, kdy mě bombardují anonymové, kteří mě upozorňují na mé nedostatky, o kterých určitě nevím a proto je důležité opakovat je dokola, abych prozřela. A nebojte, každý jsme vnímaví a myslím, že nikomu um sebereflexe nechybí, včetně mě.
A tak pokud to chcete slyšet:"Jsem ta nejhnusnější osoba pod sluncem, která se rozhodla, že už nikdy nevýjde z domu na sluneční svit, protože by hned první kolemjdoucí utrpěl újmu jak psychickou, tak možná i fyzickou. Tím myslím infarkt a následnou smrt. "  Děkuji pěkně...
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Vždyť si krásna keby si videla mňa bez obočia ...ja totiž to už skoro žiadne nemám ...a hanbím sa za to a mám s toho mindráky
    Takže to nerieš to je len čistá závisť ...

    OdpovědětVymazat
  2. velmi pěkně napsáno :)
    náhodou jsi hezká..
    Já mám zase od brejlí křivej nos:) hihi

    OdpovědětVymazat
  3. Ja už to neriešim ...som aká som pre mňa je dôležité že som ako tak zdravá ...to ako vyzerám často neriešim nepripúšťam si to a skôr je mi to jedno hlavne v dňoch keď mám bolesti a strach z toho ze sa to zhorší a ja budem zase musieť na pár týždňov do nemocnice ...je pravda že občas mám mindráky no uvedomujem si že to v živote nieje dôležité ...
    ale podľa mňa ty si úplne prirodzená a nemáš žiadnu vadu plno ľudí ma krivý nos škúli alebo podobne ...a to ty absolútne nemáš ...nemáš sa čím zaťažovať seš podľa môjho osobného názoru prirodzene pekná a k tomu i sympatická ...mne osobne si bola od prvého začiatku keď som našla tvoj blog ale to ty vieš ....

    OdpovědětVymazat
  4. pěkně napsáno :) a myslím si, že ty anonymové nebudou vypadat jako miss kdž píšou pod anonymem :-D

    OdpovědětVymazat
  5. ja nedostatky nevidim ..uplne mas krasnu tvar taka tutulimutuli juj:)

    OdpovědětVymazat
  6. si krásna a nedostatky na tebe nevidím. a keby aj áno. má ich každý pretože nikto nie je dokonalý :) anynom píše len zo žiarlivosti alebo sa nudí. a v dnešnej dobe je veľmi populárne urážať iných a svoje komplexy riešiť tým, že urazia niekoho iného. nelám si nad nimi hlavu :) a vlastne myslím, že si nad nimi veľmi hlavu ani nelámeš. ale.keby náhodou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. za to ze je v mode mat tak maximalne 34ku tak neznamena ze mi ostatne sme prasce:D..si proste zena a mne sa to paci a ta tvaricka by som si ta mohla dat ako pozadie na pocitac a kukat stale!
    no a sijaci stroj bola dobra investicia konecne nieco tvorim snad to nebudu len tasky! ale diki:)

    OdpovědětVymazat
  8. no já mám všeobecně problém s brejlemi, mam malej obličej, takže jsou všechny brejle větší a sednou mi jen dětské a to prostě nejde :D
    no karta je asi lepší tím že máš vše v jednom, teď jde o to jak ten telefon tu hudbu přehraje, dá se to dohnat luxusníma sluchátkama, ale ipod je podle mě bezkonkurenční! Ale každej to máme jinak :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec neřeš, co ti nějací zamindrákovaní blbečci píšou. Asi by se měli nejdřív podívat sami na sebe do zrcadla, zkritizovat svoje nedostatky a až teprve potom kritizovat někoho jiného. A jako anonym je to opravdu velice "dospělé". To jsou holt ti, kteří se stydí sami za sebe a své názory, ale mají neustálou potřebu je vykřikovat do světa. Nikdo není dokonalý, a o tom to je. Na jednom je hezké to, na druhém zas něco jiného. A ty jsi hezká slečna.

    OdpovědětVymazat
  10. nerob si z toho nič, keby si tak vedela, aké "milé" odkazy som samozrejme anonymne dostala ja- už sa na tom zúfalstve len smejem :)

    OdpovědětVymazat
  11. jsme zase z5 :D aktivní blog po xxx měsících:) achh nádherný pocit .. a teď k tobě..tvoje blogy vlastně sleduji od začátku věků;)
    a můj názor.. vys*r se na to:-D tohle si tu řešila již několikrát a prostě je to stále dokola..
    mě když se na tobě něco nelíbilo fajn někdy sem ti to napsala-i se podepsala,ale tohle je něco jiného..zkrátka se na ně vyser a je to:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ale, neznáš to přísloví: Když nejde o život, tak jde o hovno! A to i v tomto případě ;) Takhle, lidé jsou zavistivé mrchy, kteří pořád něco chtějí a pokud to nedostanou, tak proč by to měli míti ti ostatní - proto ty nesmyslné útoky na každou osobu =)

    OdpovědětVymazat
  13. fu ja som taky este nedostala ale to asi preto z niesom taka slavna...hlavne nechapem preco to niekto pise,alebo preco to pise ako anonym..ked sa mi nieco nepaci tak necham aj odkaz na seba...ked nejsom zena :P

    OdpovědětVymazat
  14. Ale vždyť ti přece zas tolik anonymů nepíše, ne? Spíš tady najdeš většinu komentářů, které jsou pozitivní ;)

    OdpovědětVymazat
  15. To víš, že mi jich napíše takhle hodně, jen je neuveřejňuji, protože bych měla tendenci číst je dokola.
    Ale i ten jeden negativní komentář mezi řadou pozitivních dokáže zkazit náladu.

    OdpovědětVymazat
  16. nevím, co ti kdo píše, ale ignoruj to špatné, nestojí ti to za to. jsi originál a nikdo není jako ty, a to je dobře :) jsi tak jedinečná :)

    OdpovědětVymazat
  17. super si to vystihla.. treba si uvedomovať svoje nedostatky a pracovať na nich, ale netreba zabúdať na to že sme jedineční a len preto, že neladíme s davom, sa nemôžeme zavrieť do domu :D

    OdpovědětVymazat
  18. :) já to znám Ceady a to, že ti někdo občas napíše, že tyhle a tyhle věci ti nejdou neznamená, že jsi ošklivá. Ovšem vím, jak dokážou komentáře anonymů a hlavně ty urážlivé, hulvátské ranit. Nic si z nich nedělej. Kdo z těch anonymů by měl odvahu vyfotit sebe na blog ? Ty zakomplexované kravenky by si to nikdy netroufly, stejně tak by ti to nikdy neřekly do očí.

    OdpovědětVymazat
  19. S tím se potýká každej.. anonymové jsou věční pisálisti.. :D já myslím, že jsi jedna z nejzajímavějších lidí na které sem narazila.. a ráda bych tě naživo potkala..! a věřím že bych to přežila ve zdraví, ba naopak ještě bych měla fajn den! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní3/10/11 18:10

    HNUS tihle anonymové. Sami jsou určitě miliardakrát hnusnější než ty, seš ta nejkrásnější zrzka, kterou jsem kdy viděla! Nechápu, jak ti tohle někdo může napsat, asi lidi nemyslí na to, jak moc to někomu dokáže ublížit :´( Sama o tom vím své

    OdpovědětVymazat
  21. Já jakmile vidím u komentáře napsaný Anonymní, tak ve mě zatrne, ale po přečtení první věty mi došlo, že se tentokrát jedná o někoho moc milého. :)
    Mockrát Ti děkuji :), ale přesto... určitě jsi těch zrzek viděla opravdu jen málo, pokud takhle soudíš :D :)

    OdpovědětVymazat
  22. moc ráda bych věděla, co ty lidi k takovému chování vede. chladit si vlastní ego ubližováním ostatním? no děkuji pěkně.
    jít takhle s kůží na trh má své rizika, hodně jsem nad tím přemýšlela, než jsem začala s blogem... ale přece jenom to pozitiovní převažuje, ne :)

    OdpovědětVymazat
  23. jsi moc krásná a sympatická slečna, nejlepší obranou je ignorace. takové lidi, co umí jen kritizovat a nad sebou se ani nepozastaví, bych propleskla!

    OdpovědětVymazat
  24. Miluji tvůj smysl pro humor♥! A z anonymů si nic nedělej!!

    OdpovědětVymazat
  25. Kašlať na všetky hnusné pripomienky, veď si tak strašne krásna a bodka.
    Už to tu bolo povedané veľa krát, že tý čo ti to píšu si len riešia svoje kompelxy. Keby že mám tak krásne pehy ako ty skáčem dva metre :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  26. Kočko krásně jsi to napsala.

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní3/10/11 23:09

    Taky když jsem měla blog mě vždycky poskočilo srdce když jsem četla Anonymní... ale já v tomhle ohledu nejsem špatná :-) Lidi by měli vidět, kolik do toho blogu kur*a dáváš snahy, peněz a všeho!! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Přesně takový pocit mám, že do toho investuji tolik energie a nakonec jsem tak akorát za blbce.
    Takže mockrát děkuji za komentář. Jako bys mi viděla do duše :)

    OdpovědětVymazat
  29. I have your page translated to English, if I understand this correctly...some people give insulting comments? I want to tell you that I read your blog because you are a clever and beautiful person, and make me happy to know a girl from across the world can open my eyes to beautiful pictures. As we say in Chicago "Shake off the Haters".

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní4/10/11 09:41

    Ceady, oni moc dobře vědí, proč to píšou - protože to vždycky dokáže ranit nebo aspoň zaměstnat mysl na pár minut. Nedej se - nauč se to absolutně ignorovat. Vlastně ti jich může bejt líto :-) Jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá, však ona na ně přijde řada. Máš super blog - čtu v podstatě pravidelně a moc mě baví. Obličejík máš krásnej a neortodoxní a oni to dobře vědí, proto píšou zhovadilosti :-) Anonymita je mocná :-) Lucie (Topinka)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní4/10/11 18:24

    Já bych si s dovolením také dovolila upozornit na nedostatek. Nauč se česky! Ty hrubky jsou něco příšernýho.

    OdpovědětVymazat
  32. A k čemu jsou krásní lidé? Člověk se raději otočí za zajímavou a originální osobou. :-) Jsi pěkná a sexy!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©