sobota

My favourite shoes

Tyhle botičky se staly v poslední době mými nejmilejšími. Možná k nim mám o to větší citový vztah, že se mi snad jako jedny z mála z H&M ještě nerozpadly :D. /nerada bych to zakřikla/ A tak si vážím každého dne, kdy tyhle boty přežijí procházku bez újmy :D.

A proč vůbec takhle haním H&M, co se týče bot, když můj šatník tvoří 50%této značky?  Moje první boty (ODKAZ), které jsem měla z H&M, vydržely pouhý jeden den. A tak jsem při reklamaci neodolala a sandálky si pořídila znovu. A jak to dopadlo? Nečekaně stejně.  Po pár krocích se zase odloupla podrážka a mně bylo jasné, že snové botičky na léto budu muset jít zase reklamovat. Takže nakonec jsem měla místo bot kabelku :D.
Poté jsem si říkala, proč si nevybavit botník neuvěřitelně levnými teniskami, u kterých mi ale do měsíce praskla podrážka.
Ale abych nebyla zlá, balerínky, které jsem si pořídila v létě, stále ještě drží.
TAKŽE výsledek činí  2:2 PRO H&M :D
Co vy a oblékání? Podléháte aktuálním trendům nebo nosíte to,  v čem se cítíte nejlíp, i když to není žádný módní výstřelek? :) 
A když už jde o módní trend na aktuální sezónu... Investujete pár tisíc za kvalitu nebo si raději pořídíte něco levnějšího, protože to plánujete nosit jen pár měsíců?

Co se týče mě, tak na zimu si většinou pořizuji dražší boty a na léto dávám přednost kvantitě před kvalitou :D
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Já většinou na léto kupuji méně kvalitní boty, ale na zimu vždycky musím mít nějaké kvalitní kozačky už proto, aby mi do nich neteklo!! A na podzim jsem si teď koupila kožený Converse a jedny boty hnědý z Humanicu a ty si myslím, že jsou kvalitnější. Teda hlavně ty Converse. :) Z H&M mám jedny sandálky a zatím toho vydržely dost, uvidíme další léto. :D:) Jinak jiné boty z H&M snad ani nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. Dřív sem se snažila trendům hodně odolávat, ale od té doby co sleduju fashion blogy už se to nedá.. :D ale jelikož těch pár tisíc jaksi nemám, tak si pořizuju to levnější.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Uplně stejně :D na zimu kvalita a v létě jupíí!! miliarda bot :D

    OdpovědětVymazat
  4. looooove!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpovědětVymazat
  5. na léto kupuji vždycky levněji :) zimní a podzimní už jsou trochu dražší :) z H&Mka jako z bot mám snad jen gladiátorky :) i když nad těmito tvými novými jsem slintala u zkoušení :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych chtěla podobné botky,jsou prostě úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  7. S tím létem a zimou to mám stejně!:)

    OdpovědětVymazat
  8. ako kedy, ale mám aj také veci, na ktoré tiež jednoducho nedám dopustiť, nech si ostatní myslia čo chcú :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja si radsi kupuji levnejsi boty a casteji, nez jedny poradne, ikdyz vim, ze to neni nejlepsi (a pro nohy nejzdravejsi) pristup :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle se mi moc nelíbí, není to můj styl. Já mám ráda třeba obyčejné Conversky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. No já si z H&M chtěla koupit ty klínky jenže v Praze je neměli. :/ Tak sem dala přednost Catwalku. Uvidíme. :) Co se týče mě tak moc trendům nepropadám mám ráda svojí jednoduchost a pohodlnost. :) Já nejradči investuju do nadčasových kousků. Odchází mi kabelka tak sem si pořídila novou. Jinak v tomto období asi nejvíc investuju do kabátu či bundy. :)

    OdpovědětVymazat
  12. já si radši pořídím boty levnější. pak je s menšími výčitkami mohu odložit nebo si za ušetřené peníze pořídit další. :)

    OdpovědětVymazat
  13. razím heslo co nejvíc věcí za co nejmíň (ale neříkám že kupuju každý šunt) když něco chci vydám klidně i několik tisíc :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Obcas podlehnu nejakemu trendu, ale dlouho mi to nevydrzi a stejne se nakonec vracim k svym oblbenym kouskum, barvam a strihum. A myslim, ze kvatlitni kousky sem tam se vyplati vlastnit:) Jedny kvatilni dziny, boty a hodinky nikdy nevyjdou z mody:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©