pondělí

A New Family?



Tentokrát Vás neobohatím o novinky z pražských nákupních center, ale o fotky z večerních nákupů v Makru. Ani bych neřekla, že bych do makra jezdila nějak častěji, ale tentokrát jsme jeli s rodiči mého přítele koupit elektroniku a přitom nakoupit zásoby na oslavy, které se konají každý týden v průběhu nadcházejícího měsíce :D.Je hezké vidět, když se celá rodina společně schází. A tím nemyslím jen úzkou rodinu, jako rodiče a děti, ale všech 12rodinných příslušníků včetně vedlejších partnerů, popřípadě partnerek.  Řekla bych, že pro mě je to naprostou novinkou, protože u nás doma se nijak zvlášť oslava narozenin, natož svátku, neřeší. Taky, kdo by slavil svátek, když jsou Vánoce :D. Takže jsem doposud byla o veškeré oslavy ochuzena. A tak mám pocit, že mi je osud právě s tím nynějším přítelem vrací i s úroky :D.
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. :Dtak si oslavy pořádně užíj. Taky mi začíná měsíc plný narozenin a vybírání dárků, to zase bude dilema:/:D

    OdpovědětVymazat
  2. ty oslavy ti závidím .)) ale také o ně nejsem tento týden ochuzena :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. tiež by som brala oslavy, uži si to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si ty oslavy,Ceady!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Uži si to teda! My tiež nijako extra neoslavujeme a ani mi to nechýba ;)

    OdpovědětVymazat
  6. No to budeš mít tedy na pilno ;)

    OdpovědětVymazat
  7. oslavy mám ráda, ale my je doma taky nijak neprožíváme, čím jsme starší..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©