neděle

OUT OF SIGHT, OUT OF MIND.

/ silonky timea, kabelka pamm , šaty H&M /

K dnešnímu ránu nemám moc upovídanou náladu. Byla jsem ráda, že jsem se vůbec zmohla na fotky.
Dnes mě totiž čeká zase uklízení. Kdybych nebyla takový bordelář, asi bych neuklízela tak často. Což je znatelné už podle špinavého  zrcadla, které vytváří efekt kropenatých silonech :D. Jak zajímavé :D. Jdu raději umýt zrcadlo. Mějte se hezky.
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Taky mě to dneska čeká ale moc se mi nechce:D

    OdpovědětVymazat
  2. buď aspoň ráda, že nejsi jediný bordelář :D. ja si pouklízím uplně nejlíp jak můžu, krásný pokoj a tak a po 15ti minutách tam mám zas bordel :D

    OdpovědětVymazat
  3. :) Jéžiš taky si musím uklidit ten chlív a ještě překontrolovat a dodělat práci a že se mi chce. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já už to mám za sebou ! :) Ale čeká mě učení.. tak nevím, co je horší..Hodně zdaru !

    OdpovědětVymazat
  5. Já zrovna douklízela :D

    Promiň, ale přijde mi, že tento outfit ti moc nesedí. Ukazuje totiž tvoje nedostatky. Pod šaty se rýsuje okraj silonek a zbytečně to tak ukazuje nedostatky. Myslím, že máš jiné modely, které ti padnou víc;)Toť jen můj názor.

    Jinak promiň, nemůžu si to odpustit...ale zase fotíš ty divné, nohovo - zrcdlové fotky? Jistě víš, že nemáš zrovna modelkovské nohy, ale to málokdo, nicméně když fotíš postavu jako celek, tak jsou nohy v pohodě, ale dávat jim na fotce takové výsadní místo? Promiň, mně to nepřijde vhodné. Ale je to tvůj blog, takže si pochopitelně můžeš uveřejňovat, co jen chceš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt uklízíš nějak často :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mas kraaasnu kabelku !! :)

    OdpovědětVymazat
  8. celá modrá Ceady :) moc hezký!

    strašně se mi líbí tvůj pokoj a vůbec to nevypadá, že by jsi tam neměla uklizeno. a uklízení nesnáším nejvíc ze všeho :D

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, tá kabelka je užasná, :)
    a tie šaty ♥

    OdpovědětVymazat
  10. veľmi sa mi páči tá tmavomodrá farba, veľmi pekné pančuchy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já úklid odkládám už pěkně dlouho a vůbec mě to nebaví, ale když to vidím, budu s tím muset něco udělat :D.
    Moc ti to sluší, ty šatičky se mi moc líbí ;) A miluju tvůj chundelatej koberec :))

    OdpovědětVymazat
  12. love your blog!

    nepetacatariabykp.blogspot.com

    xx
    KP

    OdpovědětVymazat
  13. já naštěstí uklízela včera :D takže dneska mám odpočívací den :)
    jinak ta kabelka je úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  14. The dark blue suits your hair colour marvelously. :D

    loves from tha-darlinh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. tak to jsem asi přehládla, u toho krému, tak se omlovám .. ale četla jsem to, fakt :D

    OdpovědětVymazat
  16. ted jsem douklidila :) píšu to často,ale modrá ti sluší nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  17. haha..prvne sem si myslela že máš galaktický silonky!:p
    moelleuse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. máš hrozně dobrý vlasy:))

    OdpovědětVymazat
  19. Budem asi za tú zlú teraz, ale zdá sa mi, že u teba v poslednej dobe prevažuje kvantita nad kvalitou. Fotky s foťákom pred tvárou, špinavé zrkadlo, tisíc recenzií, ktoré nie sú až tak poriadne spracované a propagácia produktov najmä z eshopov, kde cena až príliš zodpovedá (ne)kvalite. Máš na viac Ceady! Omnoho radšej by som videla u teba menej článkov, ale zato prepracovanejších...

    OdpovědětVymazat
  20. Stella:
    po celou dobu svého bloggování přispívám články stejně. Nepřidávám ani o nic víc ani míň.
    A recenze dělám subjektivně z mého pohledu. Je jasné, že kdybych opsala, co se na daném produktu píše, asi by byl článek obsáhlejší. Ale ne moc pravdivý.

    Nemyslím si, že by se u mě něco změnilo. Spíš jsi prozřela :).

    OdpovědětVymazat
  21. No mala si také kvalitnejšie obdobie chvíľu, nehovorím, že článkov vtedy bolo menej, ale akosi boli lepšie či niečo také. A teraz by im možno prospelo, keby ich bolo menej. Možno je to naozaj aj mnou, pravda.. A na recenzie som asi len náročná =)No stále si myslím, že máš nevyužitý potenciál.

    OdpovědětVymazat
  22. sranda, keby nepovieš, ani neviem, že tie silonky také v skutočnosti nie sú :D

    OdpovědětVymazat
  23. ta kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  24. Náhodou to vypadá jako "vesmírné silonky" :D Pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©