pátek

Lunch with Klárka

Fotky jsou ze včerejší návštěvy Prahy. ..... Občas se jen blbě usmívám a přitom mžourám, jindy zase skáču a vykrucuji nohy, jako bych si snad hrála na hadí ženu.(Levitující kabelku uvidíte u Klárky, neměla jsem totiž dost odvahy to tu uveřejnit. A to už je co říct, když jsem přidala fotky jak se divně směju ze zavřenýma očima :D) Jen si dokola říkám, proč pane bože, proč nejsem tak fotogenická :D?! Protože vždy, když nafotíme fotky, vedle Klárky si vždy připadám tak nějak hůře :D.  Ale ono je to i Tím, že Klárka je opravdu krásná. 
Fotky jsou foceny po obědě, takže to dělá taky svoje :D

P.S.1.: více u Klárky 
P.S.2: Asi by bylo troufalé vypisovat, že vše viditelné, co mám na sobě je H&M :D
P.S.3: ten nejvyšší skok na světě :D v celém článku
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Pekný kabátik Ceady,pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaké více u Klárky? :D U mě ještě nic není :D

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekné fotky:) a máš krásny kabátik :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oprava, článek zveřejněn ;) A díky kočko, bylo to super ;)

    OdpovědětVymazat
  5. úžasná taška!;) ..sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  6. moc Vám to oboum sluší!:) a ještě bych ráda podotkla, že přesně takhle vypadá můj skok (třeba o tělocviku :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc hezký kabátek :)
    PS: Ta animačka mě pobavila, připomíná mi to mě :D

    OdpovědětVymazat
  8. ta animka je vtipná :D
    a prosimtě, nebuď k sobě tak sebekritická ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Co to zase povídáš? Moc Ti to slušelo a já nejsem vůbec fotogenická...bys měla vidět, když mě fotí přítel :D ¨
    A taky Ti dám ten nejvyšší, skok, takhle vypadám jak lempl, vždyť jsme skákaly mnohem výš :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©