pondělí

The queen of the damned

Chtěli jste znát mou masku. Sice jsem původně plánovala něco jemnějšího, ale usoudila jsem, že jako krvelačná bestie budu vypadat nejlépe :).
A tak nejenom, že se můj dnešní kostým nese v duchu Halloweenu, ale neodmyslitelně k tomu patří i zhlédnutí jednoho z mých oblíbených upírských filmů... a to Královnu prokletých. "Ať žije Halloween." 


video už jste určitě viděli :).
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Je to super :D:D Povedlo se ti to ;))

    OdpovědětVymazat
  2. tak to se ti moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. hahah, luxus! :D:D povedlo se ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Jasné! Krvilačné beštie sú super! :D

    OdpovědětVymazat
  5. božský make-up :) a to obočí !!! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. pěkně udělané líčení.

    btw, mrkni na můj šop: givethemasecondchance.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. wow,krásné,takové přesně halloweenské :D

    OdpovědětVymazat
  8. skvelé video, pri pohľade na všetko to Halloweenske mám chuť sa ísť prejsť na cintorín ... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Královna prokletých se mi moc nelíbila.. :( ale dobré líčení! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na mě je to líčení moc jednoduchý, ale jinak fajn :-))))))

    OdpovědětVymazat
  11. Být tebou, tak bych se měla na pozoru jestli někde poblíž není Buffy :D vypadáš uplně jak z toho seriálu :)

    OdpovědětVymazat
  12. video super! ten look je zajímavej, ale pochybuju že na normální nošení je vhodný :D

    OdpovědětVymazat
  13. To videoo! a skvělý:)
    máš super kvalitní posty:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ó, krásně bych se Tě lekla!

    OdpovědětVymazat
  15. vypadáš skvěle jako krvelačná bestie ;) :D

    OdpovědětVymazat
  16. Upřímně ? Nemůžu uvěřit tomu, že jsem Tě objevila :) Tvůj blog je úžasný, Ty, jsi nádherná, Tvůj styl je obdivuhodný, a Tvoje vlasy ?? Přesně tu barvu chci. A co je úplně ze všeho nejlepší ? Foo fighters.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©