neděle

REVIEW: Soap for oily skin KORRES

Tentokrát mám pro vás recenzi na MÝDLO NA OBLIČEJ od KORRES
Protože mám mastnou pleť, koupila jsem si toto růžové. Takže pokud máte jiný typ pleti, tady máte ODKAZ na další mýdla.

MOJE HODNOCENÍ:
Mýdlo na pleť je pro mě doposud novinkou. A tak nemohu tento produkt srovnávat s jinou značkou. Přesto musím říct, že jsem mile překvapena, protože mé pleti jenom prospívá. Osobně mýdla na ruce nemám ráda, protože většina abnormálně vysušuje pokožku... a to nemluvě o hygieně. A tak jsem myslela, že jsem na všechna mýdla zanevřela. Ale tohle na obličej se stalo výjimkou a jsem si jista, že od něj jen tak neodejdu.   

CENA: 115kč  

PLUS: 
1) čistí mastnou pleť a dle mého pocitu urychluje zlepšení pleti a odeznění akné

2) pocit "sametové pleti", který slibuje, budete mít po každém čištění (= obal nelže :) ) Ten pocit je jedinečný :D
MINUS:

zatím neshledáno (žádné alergické reakce ani vyrážky jsem z tohoto mýdla neměla :))


                                                              8/10 (osm bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Tiež by sa mi hodilo,mám mastnú pleť.Vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow! to se mi líbí :) ani to není moc drahé. a nemá to mýdlo po umytí a vysušení pleti takový ten stahující účinek, kdy je pleť pak napjatá a stáhlá, až nepříjemně vysušená? to se děje po určitých čisících gelech, co obsahují alkohol (asi). takže odstraní mastnostu, ale nevysuší? pokud tomu tak jde, píšu na wish list :D

    OdpovědětVymazat
  3. DANIELA:
    stáhnutá ani vysušená pleť po mýdle není :)

    OdpovědětVymazat
  4. super! tak tohle mýdlo si určo pořídím.. zatím je prodejna asi jen v Praze, co?

    OdpovědětVymazat
  5. tak to do něj pravděpodobně půjdu :) díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavní a jediná prodejna je v Praze, ale obhlédla jsem ostatní prodejny, ve kterých je k dostání (http://www.profimed.cz/inside-korres/korres-prodejni-mista/)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za odkaz.. Bohužel Plzeň tam zas není, takže mi nezbývá nic jiného než si udělat výlet do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to vypadá hodně dobře, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za recenzi! Myslím, že brzy navštívím Vaňkovku :) Které z těch mýdel je na suchou pleť? Nějak jsem to z toho výběru nepobrala. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, myslím, že na stránkách profimed si jej lze bez problémů objednat. A, Ceady, jen drobná poznámka - v názvu máš Chamommile, ale je to přece Pomegranate :-) Jsem ráda, že se ti do rukou dostalo i toto mýdlo, protože si ho hodlám koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Už jednou jsem přemýšlela že si to mýdlo objednám, ale nějak jsem neměla odvahu. Přece jen mýdlo na obličej? :D Ale nejspíš to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem první tuhé pleťové mýdlo měla od Clinique a byla jsem s ním nadmíru spokojená, tohle nejspíš taky vyzkouším :)) Ale nevím jak to bude reagovat na tváře, které mám spíše sušší :)

    OdpovědětVymazat
  13. díky za typ! mám taky mastnou pleť a nevím, co s tím.

    OdpovědětVymazat
  14. Juj, tak to jsem ráda za tip, protože já doteď používám mýdlo od Sisley a to je o hooodně dražší. Takže hledám nějakou levnější variantu, která by zabírala na akné stejně.

    OdpovědětVymazat
  15. super, už mám od tebe tolik skvělých tipů. Za 100 korun je docela levné, jestli má takovéhle super účinky!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za fotku mýdla bez obalu, aspoň vím, jak vypadá!

    OdpovědětVymazat
  17. taky by se mi hodilo :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Docela dobrý na mastnou pleť,že bych si ho taky pořídila

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©