úterý

REVIEW: Dermaheal foaming cleanser

Recenze se pomalu kupí a tak je na čase, abych se vrhla do třídění, protože už teď se v tom přestávám/te orientovat.
A tak ještě dnes, než vše roztřídím, přibude recenze na čistící pěnu Dermaheal. Pořídila jsem si ji přes internet, protože jsem si objednávala vitaminové tablety jak na akné, tak na hojení jizev po nehodě. Takže Vám neprozradím, v jaké drogerii na tento zázrak narazíte.


MOJE HODNOCENÍ:
Co se čistících pěn takovéto tužší konzistence týče, nemám doposud s žádnou zkušenost. A tak nemohu srovnávat.  Takže se z mého pohledu jedná o novinkou, kterou jsem si pořídila na doporučení kamarádky, která má stejně tak jako já mastnější pleť. A právě tohle jí pomáhá. Tedy nevím, jestli používá jen tento výrobek, ale doporučovala mi právě tento produkt.
Mně osobně také pomáhá, ale vadí mi to smývání jakoby tuhého mýdla. Určitě ten pocit vyušenosti až ulepenosti při mytí rukou, použijete-li mýdlo znáte. Přesto tento pocit po 5ti minutách vyprchá a vaše pleť je poté jako v bavlnce :).

K DOSTÁNÍ: medaprex
CENA: 490kč 

PLUS: 

1) odstraní make-up
2) má zabránit vzniku akné (což je znatelné)
3) voní mi jako Dove

MINUS:
1) Určitě to bude vyšší cena. 
2) asi to bude mýdlový pocit při oplachování. Jako bych si snad dala na obličej tuhé mýdlo.



   8/10 (osm bodů z deseti možných)
Abych se přiznala, tak jsem se na pěnu vrhla, aniž bych si přečetla návod. A tak jsem si jak šílenec matlala na suchou pleť krém, který byl neuvěřitelně tuhý a já netušila, co s ním :D. No nakonec jsem si návod přečetla  a zjistila, že to není vůbec špatné :).
POUŽITÍ: Opláchněte obličej vlažnou vodou, naneste malé množství pěny do dlaně a krouživým pohybem vmasírujte do pokožky. Poté obličej opět umyjte vodou.
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Budu o něm přemýšlet. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. super cool:) looks like a good product.

    OdpovědětVymazat
  3. čistiacu penu som ešte neskúšala, ale raz som mala taký ten peeling, čo nebol vlastne peeling ale niečo ako krém na čistenie pleti tuším z lekárne od dermatologičky a mal podobné účinky:)

    OdpovědětVymazat
  4. nooo o by som bola ochotna vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
  5. teda, rada bych ho taky zkusila

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední dobou se ti tu s recenzemi vysypal pytel. Jak už někdo psal, byla by lepší kvalita, než kvantita. Nechceš ubrat v počtu recenzí na kosmetiku, ale zato je dělat důkladněji?
    Jen můj názor.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©