úterý

REVIEW: essence colour and go

MOJE HODNOCENÍ:
Dnes mám pro vás recenzi na lak od ESSENCE, který jsem si pořídila na nadcházející Halloweenskou párty, na kterou naprosto splňuje mé požadavky. :) Přesto abych řekla pravdu, nemyslela jsem, že si od nějakých 13ti let tento typ laku pořídím. A ejhle :D, Halloween se blíží a já plánuji kostým se všemi detaily, včetně nehtů. A tak své rozhodnutí asi zachovám a lak využiju jen na jediný večer.

CENA: 29kč 

PLUS: 
1)
nízká cena
2) ideální na party
MINUS:

1)třpytky se nedají nanést rovnoměrně. Ale to vám nezaručí asi žádný lak
2)je těžké zbavit se jich odlakovačem. 

                                                                     6,5/10 (šest a půl bodů z deseti možných)

FOTO PO PRVNÍ VRSTVĚ
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Když dáš dvě vrsty bude to lepší ;)) Já taky lak se třpitkama od essence ale světle růžový a přesně takhle vypadala moje první vrstva, ale dvě jsou uplně skvělé :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky sem na něj koukala... :) chtělo by to asi více vrstev, ale vůbec nevypadá špatně! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá hezky:)) ale dala bych tak ještě jednu, dvě vrstvy a pak to bude třpytkatější:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Halloweenská párty? To zní skvěle :D Čím jsem starší, tím se mi nějak víc zamlouvají tradice (ikdyž americké:D). Taky o nějaké přemýšlím, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som od toho laku ocakavas, ze tie glitre budu uplne nahusto... takto sa mi to teda moc nepaci

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá pekne, aj ja chcem Halloween party :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám laky od Essence moc ráda, ale tento typ ( s třpytkama) zrovna nemusím! :)

    OdpovědětVymazat
  8. mně se právě líbí, že je to nerovnoměrné.. je to super! :) ale celkově třpytkové laky nemám ráda.. jsem pro ty úplně obyčejné barevné :)

    OdpovědětVymazat
  9. na dakej tmavej farbe musi vyzerat super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Třpytkaté laky nemusím, takže moc nezhodnotím, denně bych to nenosila, ale na Halloween - proč ne... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám že nám svůj Halloweenkej outfit ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  12. no na čiernej určite vyzerá úžasne a takto samostatne bude podľa mňa vyzerať super po nejakých 3 alebo aj viacerých vrstvách :D veď keď ho chceš použiť len raz, tak môžeš vrstviť koľko chceš nie? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Lak je moc pěkný,ta cena je bombová! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. To se mi líbí! Víc vrstev!

    OdpovědětVymazat
  15. Je, pěkné, ta zlatá vypadá mnohem lépe než jsem si myslela. A to hodnocení jak máš pěkně vymyšlené, to se mi páčí... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Třeba kdyby jsi to nanesla na tmavou modrou tak by to vypadalo krásně..:)

    OdpovědětVymazat
  17. nahodou me se libi ze to neni rovnomerne..vypada to drsne!,))

    OdpovědětVymazat
  18. nanešený vypadá moc hezky a decentně !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Včera som si ho pozrela na tvojom blogu a dnes hneď po škole som si ho bežala kúpiť - klaniam sa tvojím radám, ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento mám v rudé barvě a mám jediný problém - blbě se odklakovává :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©