neděle

REVIEW: essence colour and go

Pro dnešní večer tady mám recenzi na modrý lak od essence, který jsem si pořídila na letošní podzim. V poslední době se totiž modrá stává hlavní barvou mého šatníku. 
MOJE HODNOCENÍ:
Laky od essence patří opravdu k těm nejlevnějším na trhu a přesto jejich kvalita nepatří k těm nejhorším. A právě z toho důvodu si je kupuju. Navíc essence má vždy na výběr opravdu velké množství barev. Jestli se nepletu, tak mají něco okolo 56odstínů.
CENA: 30kč 

PLUS: 

1) nízká cena, která Vás nakonec přiměje k tomu, pořídit si ty laky alespoň tři
2) perleťová modrá barva
3) je rychleschnoucí
MINUS: řekla bych, že je to takový neutrál mezi laky. Takže Vám určitě nevydrží na nehtech více jak dva dny, možná ani to ne. Já 
osobně si nehty lakuji každý den jinak, takže mi výdrž laku tolik nevadí. Pokud se mi nestane, že se mi sloupe už ve škole (Ale třeba tento mi vydrží).  Proto doporučuji lakování ráno před odjezdem. Ale nechci být zlá. Někdy vydrží déle a jindy zase ne.  Z toho důvodu radím pročíst si komentáře, kde sdílíte vlastní zkušenosti.
                                                                  8/10 (osm bodu z deseti možných)

Jak dobře víte, jsem kritická vlastně ke všem lakům. Proto u mě asi nikde neuvidíte hodnocení 10/10. Ale komu by vydržel lak delší dobu, když si mimo sprchování dopřává máčení rukou ve vaně :D. Takže opravdu je můj názor subjektivní. Někdy udělám pokus u více značek, kdy se vyhnu máčení rukou, aby hodnocení bylo rovnocenné. 
SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. pěkná barva :)
    laky od essence mám ráda, v poměru cena/kvalita jsou opravdu dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná barvička, já mám laky od Essence úplně nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě dřív essence vadil dost , ale když jsem si koupila kvalitní podlak a nadlak tak se mi cenově ty laky fakt vyplatí . A hlavně ty barvy jsou fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám podobný od Opi a chystám se na něj,ideální na tohle počasí :),já essence laky nemusím,mám jich doma několik,ale výdrž je hrozná.

    OdpovědětVymazat
  5. a tenhle modrý si zítra koupím !:D

    OdpovědětVymazat
  6. ja laky od essence miluju a někdy mi vydrží klidně týden aniž by byl sloupaný atp. ))

    OdpovědětVymazat
  7. Jejich laky jsou stálicí i v mé sbírce ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já mám teda taky jinou zkušenost :)) lak mi vydrží klidně 3-5 dní :)) bez jakéhokoliv sloupávání. A dělám sním snad úplně všechno :)) Mě essence vyhovují, mám s nimi skvělou zkušenost a jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  9. Mně nevadila výdrž, protože mi opravdu vydrží 3+ dní. Co mi vadí víc je, jak ty nehty ničí. Žádný jiný lak mi nehty nerozdvojuje, neláme atd.

    Manikérka mi říkala, že v těch nejlevnějších a ještě těch rychleschnoucích je nejvíc chemikálií, které nehty vysušují a narušují. Vážně jsem se nad tím zamyslela a už si skutečně kupuju jen ty dražší, husté. A zjistila jsem jednu zásadní věc - přestanete utrácet za levné laky na nehty, a to jednoduše proto, že si u drahého laku koupíte barvu "z rozumu" a jednak nebudete muset pořád a pořád lakovat a odlakovávat. Holt někdy fakt není čas ztrácet čas.

    Modrý lak mám též, ale Mini Colorama. Cena byla v létě taky příznivá a přijde mi, že mi tolik "neublížil" jako Essence.

    Tento názor je ryze subjektivní a neklade si za cíl napadnout recenzentku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. tenhle mám nejraději :-) má úžasnou sytou barvu

    OdpovědětVymazat
  11. mě třeba jejich laky docela vyhovují a vydrží mi někdy déle než dražší laky, ale záleží hodně jaký odstín člověk má

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. U nás essence laky nie sú práve najlacnejšie.Je pravda,že essence laky majú nádherné odtiene :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to tě teda obdivuju, že si zvládáš lakovat nehty každý den :D a ještě ke všemu ráno! :D Já si lakuju každou neděli večer (čili právě teď :D), s tím že do pátku mi většina laků vydrží naprosto v pohodě (essence neni výjimkou) a pokud nemám o víkendu nějakou významnější akci, tak to do neděle prostě přežiju s nehtama v trochu horším stavu :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ale abych se přiznala, tak jsem někdy línější. Takže když se mi nechce denně ladit lak, používám ten, který nijak nevyčnívá a mám pocit dokonalých nehtů, který mi vydrží 4 dny a to tento http://thelifeofceady.blogspot.com/2011/09/oriflame-nails.html od oriflame

    OdpovědětVymazat
  15. Mne sa ten lak páči..Mimochodom krásny prsteň :-)

    nikolarybarova.blogspot.com
    Kiss N

    OdpovědětVymazat
  16. esencce maju užasné otiene, ale inak nemám stymi lakmi žiadnu skusenosť

    OdpovědětVymazat
  17. Já si lakuju nehty jednou týdně dokud se mi neoprýská o něco :D A nejradči mám laky od rimmelu a od essie

    OdpovědětVymazat
  18. Ten je krásný. Taková příjemná námořnická barvička. :) A za ty peníze to jde. :)

    OdpovědětVymazat
  19. love that colour so much!
    X

    OdpovědětVymazat
  20. Já laky od esence používám téměř pořád a vydrží i týden :)

    OdpovědětVymazat
  21. To je krásná barvička! Essence laky na nehty mám ráda hlavně kvůli příznivé ceně a ve srovnání cena:kvalita si myslím, že jsou super. Za ty prachy jsou to dobré laky, pokud si tedy nevybereš nějakou světlou barvičku jako třeba Mellow yellow nebo Sweet as candy. U většiny stačí 2 vrstvy, u těhlech vůbec, aspoň 4. Ale jak říkám, Essence laků mám doma nejvíc a používám je ráda.

    OdpovědětVymazat
  22. beautiful !!!amazing blog!!i'm following you!! if you like mine, do the same!!!

    OdpovědětVymazat
  23. aj ja používam tieto mrňavé,teraz som si kupila taký tmavozelený a celkom mi drží :)

    OdpovědětVymazat
  24. modrou barvu mám ráda, líbí!!

    OdpovědětVymazat
  25. ..já si řikala,že jsi poslední dobou nějaká "Paní Modrá" ! :D

    OdpovědětVymazat
  26. přesne o tomhle odstínu už delší dobu uvažuju.. asi zabehnu do drogerky :D

    OdpovědětVymazat
  27. vzhladom na to kolko dostal bodov ten zo zlatymi glittrami, by som tomuto dala viac. rozhodne sa mi paci ovela viac

    OdpovědětVymazat
  28. Taky jich mám strašně moc. Nejlepší na tom je, že jsou levné, takže člověku ani nevadí, když si je častěji obměňuješ a už pak nepoužiješ..tolik to nebolí ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Krásná barva..! :) plánuju si taky nějaký podobný pořídit.. a teda lakovat se denně, no to by mě moc nebavilo :D já sem ráda, když se donutím lakovat si je týdně! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Great colour, and I love your ring!!

    http://styleservings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Tenhle modrý mám a jsem z něj nadšená. Vydrží mi i týden :))) Od Essence mám hoooodně laků a jsem spokojená. Ono asi také záleží na nehtech jak dlouho se lak udrží :)

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj stala jsem se tvým novým čtenářem :)

    na blogu se zatím prošla pár stránek a musím říct, že blog máš krásný :)

    zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com

    jsem začínající blogerka, takže když se ti můj blog bude líbit, budu moc ráda když se staneš i ty mým čtenářem :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©