pondělí

REVIEW: essence quattro eyeshadow

Pro dnešní večer jsem si připravila recenzi na stíny od essence, na které jsem byla nalákána nejenom pomocí internetu, ale také kamarádkami.

MOJE HODNOCENÍ:
Za tu úžasnou cenu "nekupte to". Navíc tyto stíny vychvalovali ostatní, tak bych byla hloupá, kdybych si je nepořídila. Zatím, nemohu extra posoudit, jaké kreace se s nimi dají vytvořit, protože jsem je zatím mimo jednoho večerního líčení využila jen jednou a to na ruce na této fotce:). Přesto si myslím, že jedno použití mi na zhodnocení stačí.
K DOSTÁNÍ: Rossmann, DMko
CENA: 80kč 

PLUS: 

1) 4odstíny v jednom :)
2) hodí se na večer (na den totiž preferuji nahé líčení)
MINUS: řekla bych, že docela práší. 
 Ale myslím, že jsem dost šikovná na to, abych si s nimi i s tímto mínusem poradila :).
  7,5/10 ( sedm a půl bodu z deseti možných)
Jestli se nepletu, tak jsou opravdu veliké slevy této řady essence, pokud tedy už neskončily :D. 
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. ohoho, chytla jsem výprodeje za třicet korun, mám dvě paletky ale tyhle odstíny jsem zrovna nechytla, achjo achjo, vypadají parádně)

    OdpovědětVymazat
  2. fajt? výprodeje tak to musim taky naletět :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím že výprodeje už skončily.. nebo alespoň u nás.. :) já je mám teda v jiných odstínech, ale sem s nima moc spokojená, sice trochu práší, ale zase mají hezké barvy a vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. nedávno som sa rozhodovala či si také kúpiť a zatiaľ každý mi povedal že dosť prášia a nevydržia dlho, navyše s očnými tieňmi od essence ja nemám dobre skúsenosti, ale cena výhodná :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné odstíny. :) asi zamířím do drogerie. :)

    OdpovědětVymazat
  6. I like Essence eyeshadow :)
    You colors is cool! I must bye like this :)

    OdpovědětVymazat
  7. za tu cenu... možná bych si do drogerie zašla. aspoň jedny stíny bych vlastnit mohla :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vypadají moc pěkně, ale já si takové tmavé stíny nedávám, mám raději světlé odstíny, ale většinou nepoužívám žádné. Každopádně Essence mám moc ráda a jejich výrobky jsou na tu cenu skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké, škoda, že bych se s tím neuměla namalovat. :D:D

    OdpovědětVymazat
  10. ty odstíny vypadají moc pěkně! :) zajímalo by mě jak vypadají na tobě, na víčku..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, ego mi stouplo :D ale ne tady se žádná znalost neprokazuje, naštěstí.. totiž ted při nastavování stránky na tumblr se nabízí zadat nick na disqus takže se to automaticky propojí :) Za což jsem ráda, blogspot už mi blbnul tak nehorázně, že jsem nepřežila ani prvních 5 minut nastavování :D

    OdpovědětVymazat
  12. thank U so much :*
    wow - really!? it's cool! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ty samé, ale laděné do hněda a nedám na ně dopustit!

    OdpovědětVymazat
  14. ta tmavě modrá se mi mooc líbí :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Proc delas recenzi na neco, cos jeste nestihla poradne vyzkouset...? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. já si myslím že tahle modrá je pro tebe jak dělaná, nemůžu si pomoct ale jak jde o stíny nebo o oblečení, strašně mi k tobě jde díky tvým vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám je v hnědé a nedám na ně dopustit, jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  18. protože o ni stála kamarádka. Navíc vždy se objeví řada z těch, které s nimi mají zkušenosti, takže počítám, že nejenom že anonymové pročítají článek, ale také komentáře a názory druhých.
    Ale nemyslím si, že by ti pomohlo to, že bych napsala, že s nimi umím nebo neumím skvělé kousky na mých víčkách. Tak to beru, že s nimi nemám větší zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  19. to zkus nosit ven a vyfoť reakce okolí! celkem by mě to zajímalo! :D:D

    OdpovědětVymazat
  20. práve dnes som rozmýšľala, že si ich musím zakúpiť, takže ďakujem za recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jo mi klof říkal , že mají děsně te' levný úplně všechno tak se chystám si něco nakoupit na podzimo zimu :D
    Já myslím , že když se člověk umí hezky namalovat a nepřežene to tak reakce okolí budou kladné nýbrž si toho ani nevšimnou :)

    OdpovědětVymazat
  22. já myslím, že ti víc sluší normálně, ale jestli v tom make-upu půjdeš zítra po Václaváku a vyfotíš/natočíš to, budeš pro mě hvězda! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní1/11/11 16:45

    Recenze je o zhodnocení produktu po předchozím používání. Tvoje recenze postrádají hlavu a patu a tahle nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©