úterý

REVIEW: essence volume mascara 2in1

Musím uznat, že essence pro tuto řasenku vybralo zajímavý design. Pro mě je to novinka v tom, že se jedná o robustnější řasenku. Navíc nápad dostat z jedné řasenky dva pohledy, ten první jemný, druhý objemný, mě už od začátku zaujala. A nebyla bych to já, kdybych ji nevyzkoušela a nenapsala Vám na ní recenzi. Přikládám tedy fotky a video pro představu, na jakém principu řasenka funguje.

MOJE HODNOCENÍ:
Look 1) vytvoří přirozené řasy. Takže mi ty moje zrzavé jen obarví, zatímco look 2). už vytvoří onen objem, který si každá z nás od řasenky žádá.   Lepší srovnání znatelné ve videu.
CENA: 85 Kč
PLUS: 
1) skvělá  myšlenka
2) jedná se o značku essence tedy levnější kosmetiku
3) záleží jen na Vás, zda-li chcete jen obarvit řasy nebo jim dodat kočičí pohled
4) srovnatelná určitě s touto
MINUS: 
ve větší míře může slepit řasy
8/10 (osm bodů z deseti možných)

VIDEO je i ve Full HD kvalitě
Jak jsem se rozhodla? Já jsem pro variantu LOOK 2 na horní řasy a na ty spodní použít LOOK 1. A jaký je váš názor?

SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. skvělý typ řasenky! Mám ji od Oriflame, ale používám tedy "look 1" i pro dosažení objemu, vyhovuje mi víc, neboť neslepuje řasy:)

    OdpovědětVymazat
  2. super video ;) ten rozdíl mezi 1 a 2 je fakt vidět!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle video se ti moc povedlo ;) a vypadáš na něm moc krásně :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš tak krásné oči! A jakí si roztomilá nakonci:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze a úžasné video, hlasuji určitě pro LOOK 2! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni to je hustá řasenka..! :D Tak pro tu si hned zítra běžím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá recenze s videem ! Za řasenka vypadá hodně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  8. chcem takéto videá častejšie! špirála vyzerá vážne super,je to dobre vymyslené ;)
    P.S.:Usmievaj sa aj na fotkách,tak ako v tomto videu.Si pekná :)))

    OdpovědětVymazat
  9. ja som pozerala po tej rimmel dvojitej ale som sa nakoniec rozhodla pre tu horsiu moznost (ako vzdy)

    OdpovědětVymazat
  10. ten design je opravdu zajímavý :) ale kartáček by mi asi nevyhovoval :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je vážně zajímavá řasenka! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super video, dělej jich víc! Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  13. PAnejo, super recenze:-)
    Jsi strašně krásná:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá skvěle :) Super video!

    OdpovědětVymazat
  15. jej video :) u nás som ju ešte nevidela, ale určite skúsim, keď naň narazím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Roztomilý video :)) jak se na konci usměješ :)) Řasenka vypadá velmi dobře, tak až mi dojde moje oblíbená možná sáhnu po týhle :)) slyšela jsem o ní chválu i na jiném blogu, tak bude asi super!

    OdpovědětVymazat
  17. Prosím v kteréch drogerkách určitě najdu kosmetiku Essence? Díky.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo, já myslela, že essence je k dostání všude. Alespoň já na tuhle kosmetiku narážím na každém rohu. Ale určitě ji najdeš v Rossmannu a v DM

    OdpovědětVymazat
  19. No někde ji právě nemají. Tak se ptám, abych nešla někam naslepo. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jen se ptej, ráda odpovím :).

    OdpovědětVymazat
  21. Jinak bych ti ráda složila pochvalu - tvůj blog byl první, který jsem začala pravidelně číst. Dříve jsem byla toho názoru, že blogy jsou jen pro puberťačky, co nemají nic lepšího na práci. Ale díky tvým receptům, kvůli kterým jsem se občas na tvůj blog vracela, jsem objevila i jiné "receptářské" blogy :) A příjemně mě překvapilo, že blog může mít i určitou vzdělávací hodnotu (viz. právě zmiňované recepty, nemusím si kupovat kuchařky :D)

    No a postupem času jsem u tebe začala číst i ostatní články. Ano, některé mi přišly "debilní" (promiň to slovo), ale obecně převažovaly ty, které jsem si ráda přečetla :) Občas jsem ti taky něco okomentovala, někdy to byla pochvala, jindy kritika. Myslím si, že oboje je ptřeba a pokud se někdo nevyjadřujem zrovna vulgárně, kritika by se tě neměla nijak osobně dotknout, spíš tě "nakopnout" k lepším výsledkům ;)

    Aktuálně čtu pravidelně 3 blogy, mezi něž řadím ten tvůj a pak další 2 o kosmetice LUSH (není těžké uhádnout které :D jsem opravdu závislačka :D)

    Takže z toho vyplývá, že kosmetické recenze rozhodně uvítám (ale osobně preferuju fotky, zastávám názor, že by neměl natáčet videa někdo, kdo na to nemá vybavení a zkušenosti). Poslední půlrok jsem se stala závislá na kosmetice ELF, nevím, jak je to možné :D Každý měsíc za ni utratím nemalé částky :D Takže pokud by ses v budoucnu rozhodla on ní něco vyzkoušet, budu jenom potěšena ;)

    A nakonec mám na tebe prosbu, související s důvodem původního sledování tvého blogu. Mohla by si zase přidávat více svých receptů? Určitě jsi nepřestala vařit, spíš jen dokumentovat své výtvory, viď :)

    Můj dlouhý komentář je u konce, pokud sis ho celý zvládla přečíst, tak ti gratuluju :-)

    OdpovědětVymazat
  22. To víš, že sem nepřestala vařit, naposledy jsem dělala plněnou kapustu zeleninou a rýží :)

    Ale vím, že recepty se na stránkách moc neujaly, proto jsem je omezila. Přesto ráda zase nějaké recepty uveřejním. Jsem si jista, že před Vánoci jich tady bude habaděj :)

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkné video, úplně mě uhranulo to bílé bleskurychlé zvířátko, co Ti rejdí po posteli. :-) Co to je?

    OdpovědětVymazat
  24. tak ked je zrovnatelna s tou druhou tak vyhrava tato kedze stoji o 150 korun menej :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©