neděle

REVIEW: hand cream Lilie

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na krém na ruce dovážený z Francie, který jsem si od prvního momentu oblíbila.
MOJE HODNOCENÍ:
Tento krém má přímo neodolatelnou vůni po liliích. Nemohu se ho nabažit. Mimo jiné obsahuje bambutské máslo. Ale to jen tak pro info. A jaký je tedy můj názor? Je to asi ten nevoňavější krém na ruce, který jsem měla. Takže nepůjčuju :D.
CENA: 263korun
K DOSTÁNÍ: bellarose
PLUS: 
1) příjemná až neodolatelná  vůně
2) nemám obavy, že by vůně vyprchala, 
protože vydrží opravdu dlouho 
3) cena /kupováno ve slevě../

MINUS: 
 ještě jsem ho neviděla v kamenném obchodě (ale možná se pletu)
nemohu ho mazat na dlaně, protože po něm mívám mastnější ruce

7,5/10 (sedm a půl bodu z deseti možných)
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Jojo škoda že nejde cítit po internetu...! :D Ale teda cenu považuju spíš za mínus než plus, mě přijde 263 Kč za krém na ruce docela dost.. kdybych si měla kupovat každou věc v takové ceně, tak toho moc nemám.. :(

    OdpovědětVymazat
  2. No asi jak pro koho... :) pro mě je to dost drahý.. já si kupuju krémy tak za 50 Kč když hodně a sem s nima spokojená... takže tohle je pro mě dost :D ale tak každý máme jiný možnosti, že jo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc pěkně, chtěla bych cítit vůni! :)
    Já právě scháním nějaký krém, protože čím větší zima je, tím sušší ruce mám atd. a žádný mi ještě nesednul. Ale docela mám ráda krémy Dove! :)

    OdpovědětVymazat
  4. viem si predstaviť tú vôňu!

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, já přímo nesnáším když si namažu ruce krémem.. ten hnusný pocit pak :D asi bych si ho matlala někam jinam :D

    a děkuji!

    OdpovědětVymazat
  6. najprv som si myslela, že je to h&m krém. lebo v zmenšenom to tak vyzeralo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nekusla si z neho? Ja vždy kúšem to vecí čo pekne vonajú.- Väčšinou omylom :D A sú to rúže, nie laky :)

    OdpovědětVymazat
  8. fakt si chci čuchnout!!!

    OdpovědětVymazat
  9. hmm, musí být úžasný, už jen desig krému vypadá velmi lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc krémy na ruky nepoužívam lebo skoro všetky sú mastne a to ja moc nemám rada ale nedávno som našla v oriflame jeden čo sa rýchlo vstrebáva takže kým si domažem ruky už je aj fuč...a mám s neho fakt fajn pocit...no a na tomto sa mi páči obal je krásny no ja nemám možnosť si ho nikde kúpiť ale to nevadí ....

    OdpovědětVymazat
  11. Absolútne nevadí ja len tak, aby si vedela, že nie som taký lakoholic :D :) Ďakujem za sledovanie :)

    OdpovědětVymazat
  12. chci cítit tu vůni :D

    http://www.youtube.com/watch?v=hsIrepl-KVE&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle věci se prodávají hodně v květinářstvích ;) téhle značky mám doma plno a to jsem z malého města :))

    OdpovědětVymazat
  14. to je pro mě novinka. Já jezdím jen do květinářství do jedné vesničky a nebo přímo na Zahradu Čech, takže tam jsem o to určitě nezakopla :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©