úterý

REVIEW: KORRES Body Milk Vanilla Plum

Ode dneška začínám se slibovanými recenzemi na značku KORRES, o které jste osobně stáli.

MOJE HODNOCENÍ:
Musím říct, že celá řada krémů, kterou má korres v nabídce mě oslovila svými, pro mě, neznámými vůněmi. Pro příklad fíková nebo švestková vůně tělového mléka, která nejsou na trhu rutinou.
Po očuchání všech krémů jsem nakonec zvolila tento, "vanilku se švestkou", protože mi přišlo ideální volbou na nadcházející chladnější počasí. Ráda bych napsala, že mi učarovalo svou hřejivou vůní, jenže to zní opravdu nelogicky, až absurdně. Ale pokud ho vyzkoušíte, tak pochopíte, co jsem tím chtěla říct.
CENA: 320korun
PLUS: 
1) pro mě ideální podzimní/zimní krém
2) jedná se o bio-krém, který navíc obsahuje řadu vitamínů prospěšných pro naši pokožku
3) konzistence není nijak obzvláště řídká jako u řady nekvalitních krémů, ale také se vám nestane, že by Vám povrchová vrstva krému zatuhla a nedala se vymačkat z tuby :D. Takže konzistence je na jedničku!
4) vůně krému vydrží na pokožce opravdu dlouhou dobu, proto nedoporučuji kombinovat s parfémy jiných vůní
MINUS: 

výrobek používám asi 14dní a prozatím, jsem žádné mínus nenašla. Snad jen, že někomu kombinace švestky s vanilkou nemusí sedět.

9,5 /10 (devět a půl bodu z deseti možných)
Na fotce jsem se snažila vyfotit Vám informace o tom, z čeho se krém skládá a z čeho ne, které naleznete na všech výrobcích...většinou na zadní straně obalu
Více o produktu naleznete TADY
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. švestka s vanilkou? to musí být skvělá vůně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Korres mě opravdu láká. Akorát tu je poněkud předražený :-/ I ta vůně nemusí být špatná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teplá vůně :D hah ta kombinace zní trochu scary ale tak proč ne..:)

    OdpovědětVymazat
  4. vanilka ♥ už by som sa mala tiež poobzerať po nejakom dobrom kréme na ruky :)

    OdpovědětVymazat
  5. páni, to vypadá zajímavě, já vanilku můžu. :)

    ne, Tvoje vlasy obdivuju! jsou nádherné! :) chtěla jsem vždycky rezavé vlasy. :) (to není oranžová:D) to s přítelem mě pobavilo.. :P

    OdpovědětVymazat
  6. ááách, já to chci!! proč je korres jenom tak drahý, to je nejhorší :D ale píšu na wish list. ze všech "příchutí" bych asi taky vzala vanilku, mám jí ráda a na tohle období, jak říkáš, se hodí!

    OdpovědětVymazat
  7. No, myslím, že jak co. Lush mi pomohl s lecčím, především s vlasy. Ale brousím si drápky na jejich lesk na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  8. dvě až tři porce si beru taky - minimálně.:D

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tak podle tvé recenze to vypadá opravdu skvěle. A tu hřejivou vůni si dokážu představit! :)

    OdpovědětVymazat
  10. chtěla bych se zeptat jestli tento krém rychle zasychá a nebo mu to trvá trošku dýl ...

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. mmm fíková vůně?!!! miluji fíky to by mohlo být něco pro mě! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Docela lákavě to vypadá, hlavně jestli voní.. to je super :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je totiz tim, ze ja blogspotovy stranky procitam vzdycky narazove tak jednou do tydne, takze "dohanim resty":)) A dekuju za povzbuzeni. Fajn je, ze me to ty penize nebude stat, protoze to budu mit na pojistovnu. Jinak bych tam vubec jit nemohla, nemam ani vindru.

    OdpovědětVymazat
  14. Korres mě fakt láká, ale ta cena.. uff :-D

    OdpovědětVymazat
  15. i think korres has cheap and good natural products!!!! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©