pondělí

REVIEW: Korres Fragrance Peony

Je tady pomalu zima. A tak jsem se rozhodla pozměnit výběr vůně a vyměnit letní za zimní. A tak jsem nešla daleko. A zakotvila jsem v mé oblíbené kosmetické značce korres, kde jsem si během pár minut vybrala vůni, která mi snad vydrží vonět po celou zimu. Jsem totiž vybíravá a vůně se mi často po měsíci zprotiví a potom mi tak akorát leží na poličce.

MOJE HODNOCENÍ:
myslím, že nemá cenu popisovat vůni, protože většině popis pivoňka s vanilkou a hruškou asi moc nepoví. A tak stačí říct, že mně voní, protože jinak bych si ji asi nekoupila.
CENA: 880 Kč za 50ml
PLUS: 
1) cena je nižší než-li u jiných značek
2) líbí se mi minimalistický vzhled flakónu ...nemám ráda nevzhledné flakóny, které mě odradí již při prvním pohledu.
3)  večerní vůně 

MINUS: nevydrží dlouhou dobu, kvůli tomu, že se korres snaží o to, aby byla vůně převážně z přírodních složek. (z 88,5% přírodní obsah)


  6,5/10 (šest a půl bodu z deseti možných)
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. vune by to mohla byt dobra, ale to baleni.. ja prave na vonavkach miluju i krasne flakonky, ktere lahodi memu oku, kdyz jsou vystaveny na kosmetickem stolku :)

    OdpovědětVymazat
  2. balení se mi opravdu nelíbí a mám ráda ty ozdobné lahvičky parfémů. ale jeslti je tak skvělá, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám ráda na vůních ty krásné flakonky :-) Ale může vonět krásně. Docela bych si chtěla přivonět.

    OdpovědětVymazat
  4. ta cena mi az tak velmi nizsia nepride, ale viem ze su aj drahsie znacky. inak som zistila uplnou nahodou, ze korres mame aj u nas na slovensku, vobec som to netusila

    OdpovědětVymazat
  5. tak maličkej a tak drahej? :D ale věřim, že krásně voní:)

    OdpovědětVymazat
  6. minimalistický flakon, sympatické. dokázala bys tu vůni k něčemu přirovnat nebo je tak netypická? :)

    OdpovědětVymazat
  7. nedávno jsem k ní taky čuchala, protože miluju cokoliv s vanilkou. voněla krásně, ale trochu mě mrzí, že nevydrží tak dlouho, měla bych jí asi za chvíli vyplácanou.

    OdpovědětVymazat
  8. vanilkové a květinové věci voní krásně. :) jen ten flakon se mi moc nelíbí, moc jednoduchý, ráda si nechávám lahvičky i po vypráznění.:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©