pátek

REVIEW: Pomegranate balancing moisturiser


Tentokrát mám pro vás recenzi na krém na mastnou a smíšenou pleť od KORRES.

MOJE HODNOCENÍ:
Krém má moc příjemnou vůni, nemluvě o tom, jak hezky se nanáší na pleť. Měla jsem totiž krémy, které měly špatnou konzistenci, takže roztírání bylo obtížnější. Ale u tohoto krému nic takového nezaznamenáte. A protože jsem čekala, že přírodní krém bude ideální na mou citlivou pleť, nezmýlila jsem a žádné případné zhoršení pleti nebo vyrážky nenastaly :). Takže Vám ho ráda doporučím, protože prozatím bych řekla, že se stal mým číslem jedna. Ale věřím tomu, že pro řadu z vás bude cena vysoká.
CENA: 600korun
PLUS: 
1) příjemná vůně (je stejně tak jako mýdlo s granátovým jablkem)
2) jedná se o bio-krém
3) chrání pleť před nepříznivými vnějšími vlivy
4) pleť není mastná
MINUS: 

určitě cena
9,5/10 (devět a půl bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. tá cena nie je najlepšia,ale podľa tvojej recenzie je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze,ale cena je vysoká...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze. Tento krém vůbec neznám. Cena je určitě mínus, ale pokud stojí za to tak bych za to ty peníze i dala :) Mám taky hodně citlivou pleť.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je to moc vysoká cena, ale jinak vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju :) Krém vypadá dost dobře, ale za tu cenu si ho nemůžu pořídit.. každopádně díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. cena vysoká ale krém vypadá suprově, je i na suchou pleť? :)

    OdpovědětVymazat
  7. To víš, že je. Podívej se na korres.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zajimava recenze! DEKUJI :))
    Btw.. umis krasne fotit :))

    OdpovědětVymazat
  9. cena je opravdu docela vysoká :) jsem ráda že nepatřím mezi slečny s problematickou pletí !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Cena je vyšší no, ale tak zas tomu určitě bude odpovídat kvalita :) a podle recenze kvalitní je. můžu se jenom zeptat, tys ho dostala nějak se slevou díky spolupráci nebo sis ho normálně koupila jako každý jiný?.)

    OdpovědětVymazat
  11. i am a huge fun of korres for lot of years! :)


    Veronica
    blameboogie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mna by len zaujimalo, co za konzervanty obsahuje, kedze na baleni vidno, ze vydrzi az do polovice roku 2013. Kedze je BIO, cakala som kratsiu dobu..

    OdpovědětVymazat
  13. Great review!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. vůbec jsi nenapsala nic o tom, jak působí na mastný typ pleti? jestli je hodně mastný, anebo naopak lehoučký a jemný, jestli má kupříkladu trochu matující účinky, nebo něco co redukuje mastnotu .. ? anebo se po hodině leskneš jakoby nic? :)

    OdpovědětVymazat
  15. S Korres mám svoji zkušenost a cena odpovídá kvalitě. Já používám jogurtový krém na smíšenou dehydrovanou plet a velká spokojenost, jsou jediná firma, která vyrábí krém pro tento druh pleti. Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©