neděle

REVIEW: Ryor aknestop

Jak už jsem psala, nedávno jsem si pořídila několik výrobku RYOR, na které teď tady píšu ódy. Řekla bych, že je to jedna z prvních kosmetik, která vyhovuje mé pleti. Přesto, že mi nedávno kosmetička tvrdila, že mám normální až smíšenou pleť, jsem přesvědčena, že ji mám mastnou. A právě díky této vodě mám pocit, že má pleť se lepší... Protože dokonce po měsíci užívání mě kosmetička přesvědčovala o tom, že mám jiný typ pleti :D.
MOJE HODNOCENÍ:
Tato odličovací voda řady aknestop od Ryor absolutně vyhovuje mé mastné pleti. Řekla bych podle pachu, že má velice podobné složení jako "zázračná tyčinka" proti akné, o které jsem Vám psala nedávno. Více o výrobku a taky koupi TADY a prodejny naleznete TADY.
Použití: ráno a večer
CENA: 79kč /za 200ml
PLUS: 
Pomáhá mastné pleti proti akné
DALŠÍ RECENZE na ryor: tyčinka na akné, pěna s mořskými řasami
8/10 (osm bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. WOW! Super recenze, mozna si poridim. Mam totiz take mastnou plet :( A za tu super cenu! ;) Dekuji za moooc mily komentar :))

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to dobře !:) nejspíš si to taky pořídím ,po odličovací vodě bádám už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si kúpila Biodermu na mastný ksicht.ono mi to pomáha tak rapídne ale len prvý týždeň.Potom ako keby si moja pleť na to zvykla a už nereaguje a znova sa vyhadzuje a upchávajú sa mi póry :Dstrašné

    OdpovědětVymazat
  4. super! hledám něco, co by vyhovovalo mojí mastné pleti (popř. smíšené). myslíš, že to prodávají v dm nebo nějaké jiné drogerce?:)

    OdpovědětVymazat
  5. od ryoru se chystám už dlouho něco koupit, ale vždycky nějak zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
  6. KOsmetiku ryor znám ale ještě jsem od nich nic nezkoušela.. Možná časem.
    A děkuju za podporu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. super recenze! :))
    http://mylife-mystyle-sisi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tvé recenze jsou super, nikdy nic nezapomeneš připsat a nepíšeš žádné slohy. I tak je úplně z článku jasné, jestli je produkt dobrý nebo ne. :) Snad tenhle produkt někdy zkusím. Díky za dobrý tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. A mě se hrozně líbí ta slečna na kterés to fotila. Má tak krásný svetřík, ach!

    OdpovědětVymazat
  10. mám veľmi rada tvoje recenzie, vždy sú veľmi trefné:) teraz by sa mi určite zišlo

    OdpovědětVymazat
  11. ryor taky používám, je to skvělá značka!

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní2/10/11 15:09

    No jo, ty kosmetičky mají často tendenci říkat, že máš sušší pleť. Mým dvoum kamarádkám, které mají odjakživa mastnější pleť tvrdila, že ji mají hrozně suchou, úplnou sušilku až se jim odlupují šupinky :D

    OdpovědětVymazat
  13. no právě na základě té kosmetičky jsem si pořídila sice moc pěkný voňavý krém, ale na normální pleť a vypadám zase jak 14ka :D

    OdpovědětVymazat
  14. tak to určitě vyzkoušim! díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavé!, ale od VICHY mě to nepřesvědčí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Doma mám od Aknestop masku na obličej, ale protože mám strašně vysušenou pleť, tak mi už vůbec nevyhovuje!

    OdpovědětVymazat
  17. mate prosim vzorky zdrama v dizpozicii ak ano rada daco vyskusam zdarma dakujem

    OdpovědětVymazat
  18. Já určitě vzorky nevedu :D
    Zkus se optat na ryor.cz, jestli něco takového nevedou.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©