neděle

REVIEW: Sunny nails

Mám tady recenzi na můj oblíbený lak Sunny nails pro letošní podzim, přesto, že na letošní podzim by měly být trendy laky jemné krémové (Což je pro mě asi nejvíce nositelný lak). Dokonce jsem díky němu využila již zmiňovaný třpytivý lak od essence (článek TADY), který se k němu skvěle hodí. Tedy alespoň mně se tato kombinace moc líbí.
MOJE HODNOCENÍ:
Laky jsem si pořídila dva, ale recenze je dnes jen na tento oranžový (sunflower), který jsem si pořídila převážně ze zvědavosti, protože jsem chtěla jednou v životě vyzkoušet, co je to ten aroma lak zač. A tak jsem zjistila, že Vám po něm hezky voní nehty, mimo to, že když si vyberete pěknou barvičku, tak Vás bude zkrášlovat :).
K DOSTÁNÍ: upravenenehty.cz
CENA: 99kč 

PLUS: 

1) jedná se o lak, který po nanesení voní a opravdu vůně vydrží i dva dny vkuse :)
2) vydrží na nehtech (pokud mu dáte dost dlouhý čas na zaschnutí)
3) ideální k modrému oblečení :D (hodně teď kombinuji modrou do kontrastu se žluto-oranžovou)
4) adekvátní cena
MINUS: nejedná se o rychleschnoucí lak, takže počítejte, že máte-li jen 5minut, na to, abyste si nalakovali nehty a následně se oblékli do kabátu, tak máte půlku barvy na oblečení :D



Takže za tuto kombinaci s lakem od essence dávám....
9/10 (devět bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. vau, vonavy lak som este nevidela:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný prsten!! jako z pohádky!!

    OdpovědětVymazat
  3. nad tim třpytivím jsem taky přemýšlela, a už vím, že si ho koupím :-D

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to fakt pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  5. žlutý lak bych si asi nekoupila ale zajímalo by mě jak voní :D

    OdpovědětVymazat
  6. tá farba je nádherná! o voňavých lakoch som ešte nepočula,môže to byť super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně, mám ráda pestré laky :).

    OdpovědětVymazat
  8. oranžovou na nehtech moc ráda nemám, ale tenhle vypadá pěkně! :) Mám ráda tvoje recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá pěkně,ale oranžová lak je pro mě spíš letní a na zimu dávám přednost tmavším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám hodně světlou pleť, takže tmavé laky mi zakázali už i mí kamarádi :D

    OdpovědětVymazat
  11. tak to s tou vůní je hodně zajímavý ;))

    OdpovědětVymazat
  12. ladí Ti s vlasy, viď?:) jak víš, tak já oranžovou nemusím, bohužel nic pro mě.:D

    OdpovědětVymazat
  13. tá oranžová je krásna ♥ úplne Halloweenska :)

    OdpovědětVymazat
  14. This looks so stunning dear! I'm sure it matches amazing with you hair LOVE IT ♥

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  15. To je fakt hezká kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  16. je to možné? Asi 5 sekúnd pred tým, než som prišla na tvoj blog som presne o týchto lakoch čítala na tej stránke upravenenehty.cz :D :D a tak prídem k tebe a čo tu nevidím! presne tie laky.. :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©