pátek

REVIEW: Two Phase MakeUp Remover - RYOR dvoufázový odličovač

MOJE HODNOCENÍ:
Tuto odličovací emulzi od RYOR jsem objevila náhodou, ale ani náhodou ji za žádný jiný odličovač nevyměním! :) Musím říct, že pokud jsem někdy mysl
ela, že Garnier je to nejlepší na trhu, tak jsem se opravdu pletla! Když jsem ještě používala Garnier, myslela jsem, že tzv. drhnutí očí je pravidlem, ale u této emulze jsem odlíčena během pár sekund, takže už si nemusím odličovat oči několik minut :D. 
Naprosto všem doporučuji!!! Je to jednička!
Použití: večer
CENA: 101korun
PLUS: 

1) je to ten nejlepší odličovač!!! 
2) cena je nízká na to, že se jedná o takový zázrak :)
3) nepálí po něm oči (což se mi stává u mnoha jiných výrobků)
MINUS: je jen škoda, že není lahvička bezedná
9,5/10 (devět a půl bodu z deseti možných)

Doufám, že jsem těm, kteří hledají už delší dobu jako já dobrý odličovač, pomohla :).
Před použitím se má protřepat, viz. foto... v klidovém stavu (:D) vypadá TAKTO
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Vypadá opravdu skvěle :)) Musim už konečně na tu národní třídu a všechno tam nakoupit!

    OdpovědětVymazat
  2. pri odlicovani oci musis tampon prilozit k oku, chvilku pockat a potom uz len jemne zotriet. a nebudes musiet drhnut.

    OdpovědětVymazat
  3. Až mi dojde od Biodermy tak tenhle rozhodně vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  4. také jsem na něj už koukala, ale já jsem teď momentálně spokojená s odličovačem od Dermacol :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. no v kazdom pripade asi vyskusam. momentalne totiz nemam ziaden odlicovac

    OdpovědětVymazat
  6. Jaká je konzistence? Je to spíš voda? nebo mléko? Nebo něco mezi? Samozřejmě vím, co je emulze, ale čemu se to víc podobá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/2/12 01:08

      Když se to protřepe, je to jako velmi řiďounké mléko nazelenalé barvy. A skutečně odličuje skvěle - přesně podle popisu, který jsem tu četla (chvilku nechat tampon přiložený na očích a pak lehce setřít, není potřeba oči mnout a třít), navíc opravdu nedráždí oči, nepálí. Odličuji si s ním oči už několik let a neměnila bych ani za nic!

      Vymazat
  7. Nevím, k čemu přirovnávat emulzi. Je to jednoduše půl na půl

    OdpovědětVymazat
  8. super. mám tolik věcí, co chci vyzkoušet a Ty mě pořád zahrnuješ dalšími. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tenhle odličovač je i můj nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja hladám už riadne dlho odličovač ....takže veľmi veľmi pekne ďakujem :D

    OdpovědětVymazat
  11. Juj, díky za tip, takže se dá použít i na oči ? Neštípe nebo tak ?

    OdpovědětVymazat
  12. neštípe :), je naprosto šetrný :)

    OdpovědětVymazat
  13. můžu se zeptat kde jsi ho koupila?? a nepálí tě do očí ??

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/2/12 01:10

      Mám poměrně citlivé oči a nesnesu vše, ale u tohohle odličovače mě oči nepálily nikdy.

      Vymazat
  14. tvoje recenze se mi líbí čím dál tím více :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní6/10/11 22:56

    ten určitě vyzkouším! :) už dlouho hledám nějaký dobrý odličovač a konečně ho snad díky tobě najdu:) kde se dá koupit?

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna teď jsem odpovídala na svém FORMSPRING

    "dá se sehnat i v drogériích (např. Rossmann)
    tady máš kompletní seznam obchodů podle kraje http://www.ryor.cz/cz/prodejny/"

    Ale také na eshopu RYOR

    OdpovědětVymazat
  17. druha zhliadnuta recenzia na tento odlicovac a druha pozitivna... este som nikdy tuto znacku neskusala, ale uz ma to vazne laka... uz len najst, kde ho zozeniem...
    http://rianaslife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Ceady, tak uz som si nasla, moc predajni teda na SK nemame... ale viem aspon, kde po praci niektory volnejsi den zajdem :-)
    vdaka za recenziu ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Máš super články!:)) Přidávám si tě do sledovaných :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní30/5/12 14:47

    Naprosto dokonalý odličovač,již jsem jich mnoho vyzkoušela, líčím se a odličuji denně a žádný jiný už si nikdy nekoupím. Pro mne je tento odličovač naprostý TOP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když jsem po tomto odličovači zkoušela i jiné značky, vždy jsem se zase vrátila k ryoru :). Takže Vám dávám jedině za pravdu!

      Vymazat
  21. Anonymní27/1/13 12:45

    Tenhle odličovač také už za nic nevyměním. Naprosto mi vyhovuje: velmi dobře odličuje, nesmrdí (jako mnohé jiné odličovače) alkoholem a nepálí z něj oči! Jen je škoda, že se neprodává ve větším balení: třeba 300ml, to bych celkem ocenila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím větším balením musím souhlasit. Třeba se ho jednou dočkáme.

      Vymazat
  22. Po prostudování složení dvoufázové odližovací emulze jsem zjistila, že některé složky jsou zdraví nebezpečné, např. karcinogenní, způsobující vývojové poruchy plodu a pod.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc děkuji za informace, to jsem netušila.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©