čtvrtek

REVIEW: volume million lashes

Asi bych řekla, že nejsem zrovna tou pravou osobou, která by měla psát recenze na řasenky. Asi si říkáte, proč tak soudím, ale ať se snažím sebevíc u kterékoli řasenky, nikdy nenanesu barvu až ke kořínkům. Bohužel. Ale slibuji, že si co nevidět nechám řasy nabarvit a poté budu dělat recenze od rána do večera a i tuhle poté poopravím, protože poté nebude můj názor zkreslený, protože většina z vás určitě nemá bílé řasy :D.

MOJE HODNOCENÍ:
Musím říct, že tato řasenka mě mile překvapila. Neříkám, že je to ten největší zázrak nebo snad, že by se mi při větším nánosu nestalo, že by mi občas slepila řasy, ale jak už jsem psala, jsem zrzka a díky světlé barvě řas musím nanést mnohem více vrstev barvy, než je to u jiných obvyklé. Takže na příklad moje kamarádka (bruneta) má po nich neuvěřitelně sexy řasy. Proto tuhle řasenku označuji za nadprůměr.

CENA: asi 230kč

PLUS: 
zvětší objem 

MINUS:
při mnoha vrstvách slepí řasy
7,5 /10 (sedm a půl bodu z deseti možných)

SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. přesně tuhle mám doma, mám po ní užasné řasy a když použiju kleštičky jsem jak mrkací panenka :D

    OdpovědětVymazat
  2. No teda nevim, ale mamka ji má a stála ji normálně v drogerii kolem čtyř stovek...a byla s ní tedy velice spokojená!

    OdpovědětVymazat
  3. Tu už chci hodně dlouho vyzkoušet. No, a protože mám tmavé řasy, tak bych mohla mít stejně sexy pohled jako kamarádka :))

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/10/11 14:57

    Vážně stojí jenom 220? :O Tak to teda určitě vyzkouším! A jinak, k tomu barvení řas - budeš si to nechávat barvit u kosmetičky?:) Protože jestli ne, určitě si kup barvu na řasy a na obočí Swiss o-par, barví skvěle a stojí něco kolem 200kč :))

    OdpovědětVymazat
  5. tohle je jediná řasenka od loreal co mi vyhovovala, jinak to bylo docela zklamání.

    style-on-the-road.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5/10/11 16:12

    no jako ta poslední fotka s tou nohou neni nic co bych zase příště chtěla vidět....

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím změříš už ten svetr? Díky.
    Jinak ta poslední fotka je vážně zvláštní...

    OdpovědětVymazat
  8. http://theshopofceady.tumblr.com/post/11058887560

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou ta noha je tam fakt vtipná..mě se lííbí :-DD
    Já taky přemýšlim nad tou řasenkou, ale tou colagenkou, nebo jak se přesně jmenuje :) Tak pak taky hodim o tom článek.
    btw.. výplata už se nám blíží, vid? :-D

    OdpovědětVymazat
  10. ja momentálne používam takú a som z nej veľmi sklamaná, nerobí mi žiaden objem a už vôbec nie dojem "milion lashes" a ako si napísala, zlepuje riasy...čakala som od nej viac, príde mi ako veľmi zlý priemer a cena je teda k tomu neprimeraná, ale ako čítam komentáre, asi som jediná kto s ňou nie je spokojná :D
    a nefarbi si riasy, moje tiež nevidno keď si nedám riasenku ;D

    OdpovědětVymazat
  11. no ja som od nej tiez viac cakala, ale zla nie je, ja ju vsak kombinujem, zistila som ze ked skombinujem dve riasenky tak mam uplne uzasne riasy! a btw zlepit zlepuje po viacerych vrstvach kazda, treba sa s tym len naucit pracovat :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©