čtvrtek

REVIEW: WP smile mentol +

Pro dnešní den mám pro Vás recenzi na můj oblíbený bělící pudr. Vyzkoušela jsem před ním pěknou řadu bělících past, až jsem přišla k tomuto pudru, který mi doporučila maminka, jen tak mezi řečí, kdy jsme rozebíraly bělící pudry a ona jen tak mimochodem řekla:" No musím říct, že kdysi jsem ho používala a opravdu zabíral." Kdybych se to dozvěděla dříve, nemusela bych vyhazovat peníze.


MOJE HODNOCENÍ:
Používám ho místo obyčejných past dlouhodobě. Nemyslím si, že by byl přímo zázračný, to asi žádný produkt, co se týče bělících past nebo  pudrů, ale i tak  jsou účinky znatelné.
Takže pokud hledáte bělící pastu nebo pudr, ráda Vám tento doporučím.

CENA: 100kč 

ZAKOUPENO: White Pearl
PLUS: 
1)
 nahradí zubní pastu
2) vydrží delší dobu než-li pasta

3) bělí zuby
MINUS:

Pokud máte opravdu žluté zuby (ale opravdu žluté), tak neočekávejte, že byste dosáhli hollywoodského úsměvu. Protože v Hollywoodu má většina lidí protézu :D.


8/10 (osm bodu z deseti možných)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Ježiš, něco takovýho sháním už ták dlouho!:)Děkuju ti!:D A jenom, dá se to koupit v lékárně, nebo musím přes net?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš fotky "před a po"? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja používam bieliacu pastu od Colgate už niekoľko mesiacov,vlastne od vtedy ako sa dostala do obchodov.Zuby mi vybielila celkom dosť,na to že je to pasta od tej značky.Tento púder môže byť tiež fajn,ale nechystám sa vyskúšať ho :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som vyskúšala už toľko tých zubných pást a potom mi povedala zubárka, že nič nepomôže, pretože mám geneticky danú takú tú sivastú sklovinu :( ale aj toto by som vyskúšala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, kde se to dá sehnat? :)
    Vypadá to skvěle, skvělý tip! :)

    OdpovědětVymazat
  6. neee nepiš o takových věcech :D já sem posedlá bělením zubů ... díky no budu si ho sakra muset zase koupit :D protože co kdyby náhodou fakt tak dobře fungoval! :) jinak mě hezky zuby vybělila sada White Pearl (ta sada s náhubky) :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to zajímavě..za jak dlouho vidíš účinky?

    OdpovědětVymazat
  8. promiň, já čtu pouze mezi řádky..:D

    OdpovědětVymazat
  9. Já osobně preferuju od White pearl ty bělící pasty+násady na zuby, bělí to perfektně a pokud to máš hodinu denně, účinky se dostaví klidně do týdne:) a stojí to 600.. no nekup to ,)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky chci fotky před a po!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Super, tak to jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  12. hm,tak to mě docela láká. a dá se sehnat i offline? :)

    OdpovědětVymazat
  13. no ja používam Signal White now ...a celkom je to ok ...teda nič svetoborné ako že americký úsmev ale lepšie než ostatné pasty

    OdpovědětVymazat
  14. Uprimnou soustrast vasi sklovine!

    OdpovědětVymazat
  15. Přečti si více o tom výrobku než začneš soudit aniž bys vůbec měl s tímto produktem zkušenosti
    Jen tak pro příště :)

    OdpovědětVymazat
  16. Cetl jsem si o vyrobku, a proto jsem napsal 'Uprimnou soustrast vasi sklovine!' Vsechny domaci hokus pokusy o beleni zubu jsou jen vyhazovani penez (-> zadny efekt) a neodborne zasahy do zubu (-> spatna aplikace). Muj zubar mi doporucil piskovani, to je nova setrna metoda, ktera nelepta sklovinu jako vsechna tahle revolucni belidla. Ale musi to samozrejme provadet odbornik, to se doma udelat neda.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkně se Ti povedla kamufláš víčko X modelka!:-) Osobně jsem vyzkoušela a nevyhovoval mi. Ja používám a doporučila bych kombinaci kartáčků Curaprox a pasty G.U.M. ORIGINAL WHITE.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní:
    tak za takový komentář už bych byla ráda :), díky za radu

    OdpovědětVymazat
  19. Zakoupíš to v každé drogerii DM, Rossmann nebo Schlecker nebo potom na netu ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. po přečtení komentáře od anonymního už nejsem tak nadšená jako po otevření článku. já používám colgate bělící pastu, která mi vcelku zuby bílé udržuje. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní: bělení v jakékoliv formě probíhá desítky let, aniž by byl znám případ poškození skloviny - málokdo totiž ví (ty evidentně ne), že profesionální bělení s kvalitní účinnou látkou nepůsobí na sklovinu, ale depigmentuje zubovinu a proto je tak účinné a bezpečné. To co ti odírá sklovinu, jsou abrazivní bělící pasty, jako právě ten Colgate a to pískování. Nicméně doktorka ti nabulíkuje cokoliv, aby vydělala, o tom si nenech zdát :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©